Pročitajte i ovo
prosvjedi aktivista
Kaos na jednom od najvećih aerodroma: Otkazano 140 letova, kašnjenja tijekom cijelog dana
Uzrok nepoznat
U požaru u stambenoj zgradi ozlijeđeno 19 osoba: U akciji spašavanja sudjelovalo više od 70 ljudi
Dakle, radi se o "open air crossoveru" koji je inspiriran spomenutim Méharijem i koji se od standardne izvedbe razlikuje izostankom fiksnog krova, novim vjetrobranskim staklom i stražnjim nosačem krova, laganim plastičnim vratima, većim kotačima, podignutom podnicom i sl. Također, tu je i novi platneni krov koji se inače može iskoristiti kao šator u onim trenucima dok ga ne koristiti za prvotnu namjenu.
Unutrašnjost u osnovi prationu s Cactusa, no tu su nove presvlake veselog dizajna i otporne na vodu pa je cijelu unutrašnjost moguće oprat te lako osušiti jednostavnim uklanjanjem zatvarača na odvodima na podnici.
Tehnički podaci za sada nisu poznati, a iz Citroëna je jedino stigla potvrda kako je ovaj model opremljen sustavom Grip Control koji mu omogućuje optimalno prianjanje kotača na svim vrstama podloga.
Za sada nema konkretnog odgovora na pitanje hoće li se ovaj model pojaviti u serijskoj proizvodnji, a u Citroënu samo kažu kako ova studija "ilustrira potencijal modela Cactus da bude temelj novim modelima te mogućnosti širenja samog branda u nekim novim smjerovima i karoserijskim oblicima".
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.