Sa snažnijim motorima i izvrsnom PASM šasijom, Boxster GTS i Cayman GTS modeli postaviti će nove standarde u klasi glede sportskih voznih karakteristika.


Porsche je s nova dva modela proširio princip GTS-a na Boxster i Cayman. Poput Cayenne GTS i Panamera GTS modela, radi se o ekstremno sportskim modelima, najjačim modelima u ponudi koji garantiraju superiornu voznu dinamiku u svojoj pripadajućoj klasi vozila.

Vezani članci Slika nije dostupna Ekskluzivno na premijeri Gran Turisma Sport vozili smo novom trkaćom stazom ispod Biokova Slika nije dostupna Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima

Ime modela zapravo govori sve. U Porsche svijetu oznaka GTS označava 'Gran Turismo Sport'. Kombinacija slova potječe još od prve 904 Carrere GTS iz 1963., trkaćeg automobila koji se mogao registrirati i za cestovnu uporabu. Tijekom 80-ih i 90-ih godina, nastupili su 924 GTS i 928 GTS modeli koji su njegovali isto načelo. Linija je ponovno pokrenuta 2007. s uvođenjem Cayenne GTS modela nakon čega je GTS princip primijenjen i na 911 liniju te luksuznu limuzinu Panameru.

Neovisni prednji dio i modificirani stražnji dio, zatamnjeni bi-xenon prednji svjetlosni sklopovi koji standardno dolaze s proizvođačevim sustavom dinamičnog osvijetljenja (PDLS) te vanjske oznake u svilenkastoj sjajno crnoj boji samo su neki od suptilnih ali osebujnih znakova novih top modela u ponudi Porschea.

Pod poklopcem novih top modela sjede šesterocilindrični boxer motori koji se temelje na 3.4-litrenim jedinicama iz Boxster S i Cayman S modela. Zahvaljujući optimizaciji rada motora, spomenute jedinice sada dostavljalju dodatnih 15 KS što znači da Boxster GTS odsad razvija maksimalnih 330 KS dok Cayman GTS razvija 340 KS.

Još zanimljiviji podatak jest da je Sport Chrono paket dio standardne opreme kod oba sportaša. To znači da u kombinaciji s opcionalnim PDK mjenjačem i aktivnim Sport Plus gumbom novi Boxster GTS do stotke ubrzava za 4.7 sekundi dok Cayman GTS isto ubrzanje postiže za desetinku sekunde brže (4.6 sekundi).

Prosječna potrošnja u kombinaciji s PDK mjenjačem iznosi 8.2 l/100km te nešto većih 9.0 l/100km u kombinaciji s ručnim mjenjačem.

Porsche za Detroit pripremio povratak legendarne Targe

Upoznajte Macana – novi manji terenac iz Porschea

Oba dvosjeda dolaze opremljena sa sportskim sjedaliam i kožnim interijerom u sklopu standardne opreme a kao i drugi GTS modeli iz Porschea, dodatno su 'ušminkani' površinama prekrivenim Alcantarom.

Novi modeli na tržište će biti lansirani već u svibnju dok će opremljenost ovisiti o pojedinačnim tržištima. Što se tiče cijene, Boxster GTS na domaćem njemačkom tržištu koštati će 69.949 eura dok će početna cijena Cayman GTS-a iznositi 73.757 eura.

Do tada uživajte u velikoj foto galeriji i video prilozima koje smo pripremili za vas!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.