Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Svaki se Subaruov model može zahvaljujući dobrom simetričnom pogonu na sve kotače pretvoriti u svojevrstan terenac. Da bi iskoristili mogućnosti tog pogona na Legacyju, karavanska je inačica dobila povišeno podvozje, što je bilo dovoljno za avanture izvan asfalta pa i za lakši off-road. Više od toga nije bilo moguće, ne zbog slabosti motora ili pogona, nego zbog velikih prevjesa, karakterističnih za karavane.


Od običnog karavana, osim povišenog podvozja, Outback razlikuju i drugačiji, robusniji branici i prošireni blatobrani. Ostatak je zapravo isti. Klasične karavanske linije, skladno i jednostavno. Jedina ispupčenja na karoseriji su krovni nosači i prilično veliki usisnik zraka na poklopcu motora. Naglasak je na kvaliteti, a ne na blještavilu. Istom su se filozofijom dizajneri vodili i u unutrašnjosti. Preglednost, ergonomija - to su bile ideje vodilje, dok su ljubitelji modernijih rješenja ili dizajnerskih ljepota zakinuti. Interijer pokazuje kako ga je već nagrizlo vrijeme. Prošle godine predstavljeni diezel boxer motor bio je ono što je nedostajalo da bi Outback postao konkurentniji automobil.

Vezani članci Slika nije dostupna Svi novi automobili s Frankfurt International Motor Showa Slika nije dostupna [TEST] Subaru Outback 2.0D-S CVT Unlimited

Dizel motor je ipak prvi izbor kod ovakvih vozila, i zbog štedljivosti, i zbog okretnog momenta. A ovaj motor toga ima u izobilju, i u vrlo širokom rasponu okretaja. 350 Nm je fantastičan rezultat za dvolitreni common-rail sa 150 konja. Odličan motor i pogon, kao i kvaliteta ugrađenih materijala, izvana i iznutra aduti su s kojima Outback nastupa na tržištu. Cijenu diže i vrhunska opremljenost. 290.000 kuna je prilična brojka koju mali broj kupaca u Hrvatskoj može izdvojiti, što prilično umanjuje šanse da veći broj ovih automobila vidite na hrvatskim cestama.

Emisiju Automotiv možete pratiti nedjeljom na programu Nove TV u jutarnjem terminu.