Prema navodima proizvođača dizajn A6 modela utjelovljuje preciznost i sportsku eleganciju, a najočitije dorade obuhvaćaju promjene na tzv. singleframe rešetki, prednjim svjetlima, otvorima za zrak, branicima, bočnim pragovima, stražnjim svjetlima i ispušnim cijevima i sl.
Pročitajte i ovo
Produkcijska izvedba do 2018.
Audi predstavio konceptni e-tron quattro
Najava za produkcijski Q6
Audi najavio konceptni e-tron quattro
Nadalje, u Audiju smatraju kako je "snažan stil vanjštine prenijet je u prostranu unutrašnjost automobila" gdje "svaki detalj odiše beskompromisnom kvalitetom" i u kojem "elegantne boje i pažljivo odabrani materijali naglašavaju kultiviranu atmosferu".
Među bogatom opremom ističu se prednja sjedala dostupna s opcijskim sustavom provjetravanja i masaže koji uključuje jednostavne kontrole, dorađeni MMI navigacijski plus sustav s MMI touch sučeljem, MMI sučelje audio sustava i deluxe automatski klima uređaj koji su dio serijske opreme.
Nadalje, prtljažnik modela Audi A6 Avant nudi između 565 i 1.680 litara prostora i mnoge praktične značajke. Opcijski senzorom upravljani automatski poklopac prtljažnika u kombinaciji s električki upravljanom policom čine utovar prtljage lakšim.
Ponuda sustava pomoći za vozača također je iznimno atraktivna, uključujući aktivni tempomat sa stop & go funkcijom. Audi side assist sustav koji koristi radar za nadzor prostora iza automobila prilikom promjene vozne trake usko surađuje sa sustavom Audi active lane assist koji sprečava nehotični izlazak iz vozne trake.
Sustav pomoći pri noćnoj vožnji sada uključuje još više funkcija, a Audi pre sense basic sigurnosni sustav dio je serijske opreme, dok se bitne informacije mogu prikazati i na vjetrobranu uz pomoć opcijskog head-up zaslona.
Ponuda motora za nove A6 i A6 Avant modele uključuje tri TFSI pogonska stroja snage između 140 kW (190 KS) i 245 kW (333 KS) te pet TDI motora čija će se snage kretati u rasponu od 110 kW (150 KS) do 240 kW (326 KS). Svi motori ispunjavaju Euro6 norme i njihove CO2 emisije su u prosjeku smanjene za oko 22 posto.
U Audiju najučinkovitiji benzinski i dieselski motori nose oznaku ”ultra”. U kombinaciji s potpuno novim S tronic mjenjačem 1.8 TFSI ultra model troši samo 5,7 l/100 km, što odgovara CO2 emisiji od 133 g/km.
Model 2.0 TDI ultra snage 110 kW (150 KS) postiže vrlo nisku potrošnju goriva od 4,2 l/100 km što odgovara CO2 emisiji od 109 grama po kilometru.
Benzinski motor iz vrha ponude, 3.0 TFSI je sveobuhvatno revidiran, a isto vrijedi i za 3.0 TDI clean diesel motora koji je dostupan u izvedbama snage 160 kW (218 KS) i 200 kW (272 KS). 3.0 TDI clean diesel biturbo motor razvija 235 kW (320 KS), a druga izvedba snage od 240 kW (326 KS), koja se uz boost funkciju na kratki period povećava na 255 kW (346 KS), pokreće specijalne modele A6 3.0 TDI competition i A6 Avant 3.0 TDI competition, s kojima Audi slavi 25 godina TDI tehnologije.
Ovaj dizelski motor visokih performansi spojen je s 8-stupanjskim tiptronic mjenjačem. Sve druge izvedbe motora uparene su ili s novo razvijenim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim S tronic mjenjačem.
Šasija s profinjenim ovjesom također kombinira vrhunsku udobnost sa sportskim upravljanjem. Audi drive select sustav za podešavanje parametara vozila dio je serijske opreme, a Audi nudi mogućnost odabira dva sportska ovjesa i kao opciju prilagodljivi zračni ovjes.
U modelu A6 Avant 2.0 TDI ultra sa 140 kW (190 KS) opruge su napravljene od polimera ojačanog staklenim vlaknima (GFRP) – Audijeve inovacije koja štedi otprilike 4,4 kilograma, smanjuje potrošnju goriva, te poboljšava preciznost vožnje i smanjuje vibracije. Kotači u ponudi variraju od 17 do 20 inča.
Novi Audi A6 allroad quattro, koji je baziran na modelu A6 Avant, uključuje podignutu karoseriju i letvice od nehrđajućeg čelika koje zaokružuju prednji i stražnji kraj vozila. Dizajn je robustan i mišićav, s okomitim letvicama u singleframe rešetci.
Moguće je birati između četiri 3.0-litrena V6 motora – 3.0 TFSI i tri izvedbe motora 3.0 TDI, a prilagodljivi zračni ovjes je dio serijske opreme.
Audi S6 i S6 Avant sportski su automobili za svaki dan koje pokreće 4.0 TFSI bi-turbo V8 snage 331 kW (450 KS) što je dovoljno da limuzinski model do 100 km/h ubrza za 4,4 s, a Avant za 4,6 sekundi. Prosječna potrošnja goriva im iznosi 9,2, odnsono 9,4 l/100 km, što odgovara CO2 emisijama od 214 i 219 g/km.
Ova učinkovitost u najvećem dijelu može se zahvaliti sustavu isključivanja rada cilindara prema potrebi (COD - Cylinder On Demand) koji u slučaju djelomičnog opterećenja gasi četiri od osam cilindara.
Serijska oprema u ovim modelima uključuje quattro stalni pogon na sve kotače i prilagodljivi zračni ovjes (Adaptive air suspension) koji snižava karoseriju za 20 milimetara, a tu su i standardni kotači veličine 19 cola.
Audi RS 6 Avant je svakako najdinamičniji model osvježene A6 obitelji. Također ga pokreće ga 4.0 TFSI, no u izvedbi snage 412 kW (560 KS), a ostale brojke kažu kako će do 100 km/h ubrzati za 3,9 s, postići najveću brzinu od 305 km/h (elektronički ograničena) i to uz prosječnu potrošnju od 9,6 l/100 km te emisiju CO2 od 223 g/km.
I ovaj je motor opremljen COD sustavom, a od ostalih značajki valja izdvojiti 8-stupanjski tiptronic mjenjač, standardni quattro pogon sa središnjim diferencijalom s višim stupnjem blokade, RS Adaptive air suspension koji spušta karoseriju za 20 milimetara, a kao opciju, Audi nudi RS sportski ovjes sa sustavom Dynamic Ride Control funkcijom (DRC) koja sprječava naginjanje u zavojima.
Veliki kočnički diskovi uključuju wave dizajn oboda koja nudi uštedu na masi, a kotači su veličine 20 cola, opcijski 21 col.
Isporuka modela nove obitelji Audija A6 započet će krajem 2014. Više pročitajte na autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook