Ukratko rečeno dizajn ovog automobila predstavlja evoluciju linija prethodnika. Naime, prepoznatljivi elementi audijevog dizajna su sada uobličeni u modernije pakiranje, a posebno se ističu prednja maska, standardna LED svjetla (opcijska laserska svjetla), veći otvori za usis zraka sprijeda i s boka automobila, u stražnji branik integrirani par velikih trapezoidnih ispušnih cijevi, stražnji otvori za hlađenje i veliki difuzor.
Također, vrijedi spomenuti i kako će novi R8 biti opremljen s pomičnim stražnjim spojlerom, dok će Plus izvedba dobiti fiksno stražnje krilo izrađeno od plastike ojačane ugljičnim vlaknima (CFRP). Stražnji bi prozor pak trebao omogućiti pogled na srce ovog automobila.
Kada smo se već dotakli njegovog srca recimo kako će R8 pokretati unaprijeđeni atmosferski V10 5,2-litreni FSI pogonski stroj dostupan u izvedbama snage 397 kW (540 KS) i najvećeg okretnog momenta od 540 Nm, odnosno 449 kW (610 KS) i najvećeg okretnog momenta od 560 Nm u verziji Plus.
Kada je riječ o performansama novi će R8 do 100 km/h ubrzavati za 2,5 sekundi, a najveća će mu brzina iznositi 320 km/h. Izvedba Plus će do stotke ubrzati za 3,2 sekunde, dok će mu najveća brzina iznositi 330 km/h. Malo koga će interesirati, no recimo i kako će se prosječna potrošnja ovog automobila kretati oko 11,8, odnosno 12,4 l/100 km.
Obje izvedbe će standardno dolaziti s dorađenim 7-stupanjskim S tronic prijenosom s tri automatska načina rada i onim ručnim. Ovaj je mjenjač zadužen za usmjeravanje snage i momenta na stalni quattro pogon na sva četiri kotača koji je pak prema potrebi sposoban usmjeriti do 100% snage i momenta na svaku pojedinu osovinu.
Osnovni će model biti opremljen 19-colnim kotačima s gumama dimenzija 245/35 sprijeda i 295/35 otraga, dok će 20-colni kotači s gumama dimenzija 245/30, odnosno 305/30 biti dio opcijske opreme. Za zaustavljanje će se pak brinuti čelični diskovi na R8, odnosno carbon ceramic diskovi na R8 V10 Plus koji će dobiti i standardne 20-colne kotače.
Prostorni okvir ovog automobila je izrađen od više različitih lakih materijala, uključujući aluminij i CFRP, a ukupna masa nove generacije iznosi 1.555, odnosno 1454 kg u Plus izvedbi, što novi model čini 50 kg lakšim od prethodnika. Uz manju masu novitet će se moći pohvaliti i većom torzijskom krutošću i to za otprilike 40%.
Unutrašnjost će kupcima ponuditi nova sportska sjedala, redizajnirani i vozaču okrenuti kokpit pojednostavljenog dizajna, čemu je uvelike pripomogao 12,3-inčna zaslon u ulozi instrumentne ploče. Kupcima će biti ponuđena određena razina personalizacije unutrašnjosti putem različitih presvlaka te raznih dijelova opcijske opreme.
Isporuke ovog automobila će započeti tijekom ovog ljeta, a cijena će mu na njemačkom tržištu kretati od 165.000, odnosno 187.400 Eura za R8 V10 Plus izvedbu.
Uz konvencionalnu izvedbu na ženevskom će se auto salonu predstaviti i električni R8 e-tron koji će ponuditi autonomiju od oko 450 km, a pokretat će ga dva električna motora snage 230 KS i okretnog momenta od 460 Nm. Ovaj će model do 100 km/h ubrzavati za 3,9 sekundi, dok će mu najveća brzina biti elektronički ograničena na 210 ili 250 km/h (ovisno o željama kupca).
Više bi trebali znati uskoro.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.