Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nicolas Cage predvodi glumačku ekipu u dobro režiranom filmu Alexa Proyasa, dok se 'Put bez povratka 4 3D' preporuča samo onima koji ne propuštaju horore.


KINO: PUT BEZ POVRATKA 4 3D, Ocjena: 5/10

(Final destination) Režija: David R. Ellis, Uloge: Bobby Campo, Shantel Van – Santen, Healey Webb, Nick Zano, Mykelti Williamson

Vezani članci Slika nije dostupna NASA uvjerava: Nema kraja svijeta! Slika nije dostupna Baba Vanga bi danas proslavila 100. rođendan

Nakon što s djevojkom Lori i prijateljima Huntom i Janet tijekom jedne NAS-CAR utrke doživi viziju skore tragedije, mladi Nick O'Bannon uspije njih i još nekoliko osoba izvesti iz gledališta prije teške nesreće u kojoj pogine 50-ak ljudi. Ali uskoro postaju svjesni da ih smrt sustiže jednog po jednog.

Četvrti nastavak ne baš tako jako popularnog horor serijala realiziran je u 3D tehnici, pa je najvjerovatnije i zbog toga postigao bolji komercijalni uspjeh od svojih predhodnika. Film je baš kao i drugi nastavak režirao David R. Ellis kojeg najbolje pamtimo po simpatičnom trash akciću 'Zmije u avionu'.

Iako je u osnovi riječ o plitkom i nezanimljivom djelcu, nekoliko zanimljivih scena u kojima je dobro prikazan osjećaj tjeskobe i straha, te nekoliko bliceva crnog humora – dosta popravljaju ukuni dojam.

'Put bez povratka 4 3D' film je koji bi se mogao svidjeti onima koji ne propuštaju niti jedan recentni horor. Onima koji ne obožavaju žanr, preporuka je da ga zaobiđu u širem luku.

DVD: PROROČANSTVA, Ocjena 7/10

(Knowing) Režija: Alex Proyas, Uloge: Nicolas Cage, Rose Byrne, Chandler Canterbury

'Proročanstva' nisu tako loš film, ali ipak redatelj Alex Proyas nikako da uspije nadmašiti svoj genijalni 'Grad tame' iz 1998. godine po kojem je i postao poznat i priznat stručnjak za režiranje horor – sf priča. Ono što je iznimno zanimljivo i što svakako treba naglasiti jest činjenica da je budžet ovog filma iznosio, za holivudske uvjete, tričavih 50 milijuna dolara.

S druge strane, u filmu ima stvarno dosta skupih specijalnih efekata koji su odlično izvedeni i konačni proizvod ne da ne djeluje jeftino, već u nekim scenama (avionska nesreća, primjerice) izgleda vrlo vrlo skupo i spektakularno.

Priča ide ovako. Prije 50 godina djeca u jednoj osnovnoj školi su dobila zadatak da nacrtaju svoje viđenje budućnosti. Djeca su uglavnom crtala robote i svemirske brodove, ali je djevojčica Lucinda u transu na komad papira ispisala naizgled nasumičan niz brojeva. Sve je to zakopano u kapsulu za buduće generacije. Kapsula je otvorena u sadašnjosti i niz brojeva igrom slučaja dospjeva u ruke uglednog astrofizičara i friškog udovca Koestlera (Cage). On ubrzo otkrije da nizovi brojeva ukazuju na velike nesreće i mjesta na kojima će se one dogoditi.

Riječ je o zanimljivoj i dobro režiranoj priči, a uloga Koestlera kao da je pisana za Nicolasa Cagea. Kraj filma koji nije baš u skladu s holivudskom tradicijom možda neće biti široj publici po ukusu, ali u svakom slučaju predstavlja osvježenje u odnosu na većinu sličnih filmova.

Prijašnje recenzije: Dosadan 'Nadzor' i vrhunski 'U vrtlogu igre'