Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Samo nekoliko dana nakon što je 'pukla' priča o Georgu Clooneyu i njegovim slavnim hollywoodskim prijateljima koji najavljuju prosvjed protiv neovisnosti Kosova, sam Clooney na svojim je internetskim stranicama sve demantirao.


Vijest je prvi objavio marginalni srpski list u Njemačkoj. Potom su se o slučaju naveliko raspisali mediji u Srbiji, ali i regiji. Još jedan primjer kako se može pasti na propagandu. A ona je sastavni dio lobiranja. 

Vezani članci Zastava Kosova (Foto: AFP) Stanovnici ove europske države vlastitu zastavu zovu "ručnikom" i imaju čak 4 pozivna telefonska broja Slika nije dostupna "SRBIJA MORA PRIZNATI DA JE KOSOVO DRŽAVA" Albanski premijer uputio oštru poruku srpskome kolegi

Time se bavi gotovo svaka država svijeta. Najveća lobistička Meka svakako je Washington kao glavni grad najmoćnije države svijeta. Ondje radi čak 25 tisuća lobista koji kod američkih političara pokušavaju progurati ciljeve ne samo stranih država već i različitih interesnih skupina: gospodarskih, vjerskih, nevladinih organizacija i drugih. 

Zanimljivo je da su na popisu klijenata jedne od najuglednijih lobističkih tvrtki i vlada Srbije i vlada Albanije. Te usluge Beograd plaća oko 60 tisuća dolara na mjesec. Albansko američki fond je prije tri godine raspolagao s 10 milijuna dolara. 

Nakon što je Clooney demantirao priču o organizaciji prosvjeda protiv osamostaljenja Kosova, ostaje nam vidjeti jesu li i tvrdnje o sudjelovanju drugih hollywoodskih zvijezda također lažne. U međuvremenu, sve informacije iz sumnjivih izvora treba uzeti s velikom dozom rezerve. Neki lobisti za ostvarivanje ciljeva ne biraju sredstva.