''Često volim reći da se u dobrom društvu i opuštenoj atmosferi javljaju najbolje ideje. Tako se i nama, baš iz takve situacije, rodila ideja. Već neko vrijeme surađujemo s Muzejom Cetinske Krajine – Sinj i dugo razgovaramo o problematici brojnih muzeja i muzejskih pedagoga. Neformalni razgovori naveli su nas na promišljanje o tome kako riješiti problem smanjene vidljivosti muzejske edukacije, kako okupiti edukativne muzejske sadržaje na jednome mjestu i omogućiti njihovo prenošenje s muzeja na muzej te naposljetku s muzeja na škole. Nismo morali dugo razmišljati da bismo shvatili kako je potrebno digitalizirati muzejsku pedagogiju i pokušati riješiti problem razmjene ideja, iskustava i sadržaja između muzejskih pedagoga i obrazovnog sustava'', ispričali su kreativci o nastanku same ideje.
Iako povijest i digitalizacija djeluju kao oprečni pojmovi, oni su čvrsto povezani, kažu nam i dodaju da se u današnji svijet digitalizacije treba iskoristiti. ''Digitalizacija povijesnih sadržaja donosi novi pogled na činjenično stanje. Zahvaljujući digitalizaciji povijesnih izvora razvija se digitalna kultura, razvija se povijesna kultura, a korisnik se lako povezuje s informacijama koje su mu potrebne'', objašnjavaju.
Mišljenja su da virtualno iskustvo nikada neće u potpunosti zamijeniti ono fizičko, ali to im nije ni cilj. ''To je kao da uspoređujete fotografije Mount Everesta i stvarni fizički uspon na njega. Ono iskustvo potpunoga shvaćanja, kada doživljavate predmet promatranja svim svojim osjetilima, posebno je i prirodno, dok živa riječ muzejskih kustosa pruža poseban prijenos informacija. Virtualno iskustvo tu je samo u funkciji pozivatelja u smislu prikaza onoga čemu možemo svjedočiti zaista fizičkim dolaskom. Nadalje, virtualni svijet moramo shvatiti kao didaktičko pomagalo u trenucima kada nedostaje fizičkog kontakta, čemu na primjer svjedočimo u ovim izvanrednim okolnostima'', ispričali su.
U aplikaciji Muzea prvo će biti predstavljen Muzej Cetinske krajine – Sinj s kojim su i došli na ideju. ''Potom ćemo Muzeu predstaviti i drugim muzejima, kao i školama koje će, ako budu za to zainteresirane, također postati korisnici naše aplikacije. Želja nam ja da što veći broj muzeja i škola okupimo na jednom virtualnom mjestu i pomognemo im u razmjeni sadržaja'', govore o svojim nastojanjima.
Njihova je vizija poboljšati razmjenu ideja, iskustava i sadržaja među muzejskim pedagozima i drugim dionicima čija su područja rada povijest, književnost i umjetnost. ''Svrha je aplikacije Muzea konsolidirati postojeće materijale muzejske pedagogije, omogućiti muzejskim pedagozima jednostavniju proizvodnju novih suvremenijih i atraktivnijih sadržaja te tako otvoriti muzejima nove načine poslovanja'', kažu.
Ovim projektom svoje poslovanje nastoje usmjeriti prema rješavanju prepoznatog društvenog problema, a njihov je trud prepoznat te su dobitnici natječaja ''Pokreni nešto svoje'' u kojem su osvojili financijsku potporu te mentorstvo. Novčana će sredstva uložiti u daljnji razvoj aplikacije te marketinšku kampanju, dok će im mentorstvo pomoći pri bržem razvoju aplikacije te bržem izlasku na tržište. ''Pokreni nešto svoje'' program je potpore poduzetničkim projektima u Hrvatskoj koji promovira projekte s pozitivnim društvenim utjecajem te korisnicima pruža mentorstvo u razvoju poduzeća te bespovratna sredstva.