Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Predstavljanje u muzeju Korčule

Katalog o Hrvatskoj mogao bi ući u povijest

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Dimenzije kataloga su 1398 puta 1650 milimetara, ima 70 kilograma i 378 stranica.

U povodu 800. obljetnice Statuta grada i otoka Korčule, u Gradskome muzeju Korčule predstavljen je katalog 'Neodoljiva Hrvatska', koji je zbog veličine kandidiran za Guinnessovu knjigu rekorda.

Pročitajte i ovo Očekuje se dobra predsezona Za Uskrs se očekuje više od 100 tisuća dolazaka Očekuje se dobra predsezona: Broj rezervacija premašuje rekordnu 2019. Ilustracija zaostajemo za prosjekom Objavljeni su podaci o BDP-u, izjednačeni smo s Mađarskom i na začelju smo EU-a

Autorica projekta Sunčana Matić rekla je da taj katalog najveći na svijetu i da je kandidiran za Guinnessovu knigu rekorda.

Dimenzije su mu 1398 puta 1650 milimetara, ima 70 kilograma i 378 stranica.

Pod nazivom 'Neodoljiva Hrvatska' katalog s 45 tekstova i 344 fotografije predstavlja novo, moderno poglavlje u promidžbi Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije i države zanimljive za poslovne investicije, rečeno je na predstavljanju.

Još jedan Hrvat upisan u Guinessovu knjigu rekorda

Katalog sadržava najvažnije podatke o Hrvatskoj, u njemu su opisane njezine atrakcije, prirodne ljepote, povijesna i kulturna baština, tradicija, običaji, sportski uspjesi, njezino gospodarstvo, ekologija, turistička ponuda itd.

Uz katalog su u gradskom muzeju stražarili moreškanti HGD 'Sveta Cecilija', što je izazvalo dodatno zanimanje posjetitelja.

U Gradskoj vijećnici održana je i završna prezentacija edukativne platforme međunarodnog programa 'Korčula Cross Media'.

U petodnevnom projektu pripovjednog turizma kroz međunarodne radionice i predavanja kreirani su multimedijalni i interaktivni sadržaji radi promidžbe i osmišljavanja novih turističkih sadržaja.

Hrvat upisan u Guinessovoj knjizi rekorda 9 puta!

Voditeljica i glavni mentor programa je hrvatska multimedijska umjetnica Helena Bulaja-Madunić.

Pripovjedni turizam dio je turističke promidžbe koji su mnoge zemlje već uvrstile u nacionalne strategije razvoja turizma.

Radionice s temama Legende i baština, Vino i hrana te Ljudi i običaji bile su namijenjene edukaciji i kreiranju multimedijalnih interaktivnih, mobilnih i internetskih aplikacija te igara radi promidžbe i osmišljavanja novih turističkih sadržaja hrvatskih odredišta.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene