Kada je afera Dieselgate doživjela vrhunac, neki su mislili kako je to kraj Volkswagena kakvog poznajemo. Međutim, Nijemci nisu dozvolili da im to naruši buduće planove, a prema posljednjim informacijama, čini se da su ubacili i u veću brzinu.
Pročitajte i ovo
INSIDER
BMW popunjava svoju X-brojalicu, otkrivamo kako će izgledati novi SUV!
KLASIK
Zašto će Volkswagenov kombi živjeti vječno?
U pripremi je čak 20 modela koji će stići tijekom sljedećih 5 godina, od čega je čak 9 SUV-ova, a neke očekujemo već u rujnu.
Novi Polo i početak lavine SUV-ova – 2017.
Polo je prvi model u tom nizu koji će, nakon službenog predstavljanja medijima prošli mjesec, uživo biti dostupan ostatku svijeta na autoshowu u Frankfurtu. Pridružit će mu se sportska verzija Up!-a s poznatim dodatkom u imenu GTI, koju pokreće turbo benzinac sa 115 KS, dovoljan za ubrzanje od 8,8 s do 100 km/h i maksimalnu brzinu od 197 km/h. Uz navedene modele, 2017. godinu će zaključiti redizajnirani Golf Sportsvan i tri SUV-a – budući bestseller
T-Roc baziran na Golfu, Allspace verzija Tiguana koja će imati sedam sjedala te masivni Atlas namijenjen tržištu SAD-a.
Vrhunac VW-ove SUV ofenzive – 2018.
Sljedeće godine Volkswagen će nastaviti u istom tonu, drugim riječima, predstavit će čak pet novih crossover ili SUV modela. T-Roc će dobiti R-Line verziju sa sportski naglašenim vanjskim i unutrašnjim dijelovima, zatim će stići T-Cross temeljen na Polu, niz će nastaviti Coupé verzija Tiguana, a kao šećer na kraju u paletu vozila bit će uvrštena i treća generacija Touarega koju će pogoniti novi V6 i V8 motori.
S obzirom na brz rast kineskog tržišta i Volkswagenov plan povećanja prodaje na tom području, koncern će 2018. plasirati poseban Coupé SUV iz B segmenta isključivo za Kineze te će time VW imati 40% flote u SUV modelima.
Valja spomenuti kako će i polagano umiruća klasa poslovnih limuzina dobiti osvježenje redizajniranim Passatom, koji će se dizajnom približiti Arteonu.
Povratak kralja 8. nastavak – 2019.
Nakon dvije poprilično burne godine, 2019. se očekuje predah od SUV modela, stoga će iz tvornica izaći samo 2 modela. Međutim, jedan od tih automobila je kralj kompaktne klase – Golf – koji će izaći u osmoj generaciji.
S klasičnom peterovratnom i karavanskom verzijom i spomenutim T-Rocom, VW će u samo dvije godine ispaliti cijeli rafal novih predstavnika C segmenta i tom će taktikom pokušati pokoriti konkurenciju.
Pomalo iznenađujuće, posljednje lansiranje određeno za 2019. godinu je Arteon Shooting Brake, kojim bi se zagazilo jedan korak dublje u svijet luksuznih automobila.
Venama Volkswagen koncerna teče struja – 2020. – 2022.
Budućnost Volkswagena, počevši od 2020., polagano će se okretati prema električnim modelima s visokom razinom samostalne vožnje, a do 2022. u ponudi bi trebalo stajati pet automobila koji će činiti novu električnu generaciju. Redom su to I.D. – električni ekvivalent Polu, I.D. Crozz - SUV veličine Tiguana s dometom od 600 km isključivo na struju, I.D. Aero-e - ekološki čisti Passat, I.D. Lounge – jednovolumen srednje klase te legendarni Bulli spreman za potpuno nova vremena. Paralelno s njima možemo očekivati električne i/ili hibridne verzije ostalih modela u ponudi, kao što su e-Golf i e-up!.
Dakako, ostali neelektrični modeli doživjet će razne promjene u motorizaciji, tehnološkim pomagalima za vozača i nešto manje promjene vanjskog dizajna. Sve zajedno, čini se, zadržat će Volkswagen na vrhu.