U odnosu na trenutni model novitet bi vanjskim dimenzijama trebao biti tek minimalno veći, no zato će međuosovinski razmak navodno narasti za oko 10 cm što će omogućiti osjetan rast ponude unutar vozila. Na vanjski dizajn veliki će utjecaj imati konceptni model Monza, a nova će Insignija zahvaljujući mnogim dinamičnijim elementima dizajna, poput atraktivnije maske, niže liji biti vizualno još atraktivniji automobil.
Kupcima će navodno biti ponuđene dvije karoserijske verzije, odnosno hatchback s petorim vratima te karavan, a nova platforma te napredniji načini izrade će rezultirati smanjenjem mase vozila, unatoč rastu razine opremljenosti. Točnije, u prosjeku se očekuje smanjenje mase nove Insignije za oko 130 do 150 kg, a to će se dakako pozitivno odraziti na agilnost, ali i ekonomičnost ovog automobila.
Tehnički podaci za sada nisu poznati, no Insigniju će zasigurno pokretati kombinacija novih i dorađenih izvedbi već postojećih turbo bnezinskih i dieselsikih motora, a mogu se očekivati i hibridni pogonski sklopovi.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.