Prije svega, nova bi generacija trebala biti veća od sadašnje, točnije spomenuti izvor navodi kako bi automobil u duljinu mogao narasti i do 15 cm, dok bi međuosovinski razmak trebao biti produljen za oko 9 cm.
Što se pak tiče dizajna može se očekivati veća doza elegancije i sportskog duha, a uzor će svakako biti konceptni model Monza (na slici). Drugim riječima, kada govorimo o karoserijskom obliku više će se raditi o coupe sa četvorim vratima, odnosno tzv. kupeovskoj nego standardnoj limuzini. Također, u Opelu pripremaju i karavansku verziju koja će se moći pohvaliti osjetno većom zapreminom prtljažnika.
Najveću novost bi ipak mogli činiti motori koji će pokretati ovaj automobil. Naime, očekuje se kako će Opel u novu Insigniu ugrađivati nove 3 i 4-cilindrične turbo pogonske strojeve. Točnije, ulaznu bi verziju mogao pokretati 1,0-litreni motor, dok će najzanimljivija novost biti bi-trubo diesel. Izvo govori o verziji snage oko 160 KS te značajno unaprijeđene ekonomičnosti u odnosu na sadašnje dieselske verzije.
Nadalje, standardni će dakako biti pogon na prednje kotače, no pojedini će modeli biti dostupni i s pogonom na sva četiri kotača. Također, ručni će mjenjači činiti osnovu ponude, a što se tiče automatskih navodno su se u Opelu odlučili na klasične automatske prijenose u odnosu na one s dvije spojke.
Na kraju dodajmo kako e na svoje doći i ljubitelji OPC-a. Naime, u Opelu navodno radi i na novoj Insigniji OPC koju bi trebao pokretati 6-cilidnrični turbo snage oko 400 KS.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.