Od kada je preuzela poziciju izvršne direktorice Yahooa, Marissa Mayer odmah se bacila na posao i odlučila u potpunosti preokrenuti ovu kompaniju kako bi za nekoliko godina Yahoo mogao konkurirati kompanijama poput Applea i Googlea.
Prošlog mjeseca u javnost je procurio mail koji je poslala svim zaposlenicima u kojem im je poručila kako ona radi do kasno kako bi preokrenula kompaniju te bi se isto tako trebali ponašati i svi zaposleni, a od ekipa iz Yahooa traži vrhunsku kvalitetu obavljenog posla te je skratila rokove za ostvarenje ciljeva.
'Radim do kasno, i vi biste to trebali učiniti'
Nakon što im je poslala mail, nova Yahoova šefica jučer je održala sastanak sa zaposlenicima u kojima im je izložila plan za poboljšanje poslovanja kompanije, a najvažnije detalje sa sastanaka neimenovani je zaposlenik prenio novinarima Business Insidera. On kaže da Mayer veliki naglasak stavila na mobilno tržište te kako će do 2015. godine Yahoo imati mobilne proizvode koje će 'koristiti stotine milijuna korisnika', no nije spomenula nikakve konkretne i nove proizvode na koje će se ova kompanija orijentirati.
Također, jedan od njenih planova je i dovođenje novih zaposlenika i inženjera – što namjerava napraviti u tzv. 'acqui-hires' procesu, što znači da u budućnosti možemo očekivati da će Yahoo preuzimati startup kompanije, ali ne zbog njihovih proizvoda, već zbog zaposlenika tih kompanija koji će se zaposliti u Yahoou. Od ostalih stvari koje želi promijeniti u Yahoou, Mayer je izdvojila 'personalizaciju i ubrzanje poslovanja' te povećanje korisničke baze, povećanje prodaje oglasa, kao i poboljšanje oglašivačkih alata.
'Ili radite brže, ili ću naći nekog tko radi brže od vas!'
'Naš je cilj postati nešto što će ljudi koristiti svaki dani', dodala je i napomenula da 'trebaju raditi više stvari u kojima su dobri, a manje stvari u kojima nisu tako dobri'.
Iako se puno toga što je Marissa Mayer rekla zaposlenicima odnosi na neke općenite stvari te iako nije detaljno govorila o konkretnim budućim proizvodima koje će razvijati, sigurno je da od ove kompanije u budućnosti možemo očekivati dvije stvari – preuzimanje startup kompanija i njihovih talentiranih zaposlenika i inženjera te orijentaciju na mobilno tržište i mobilne proizvode.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook