Nevjerojatan potez

U omiljene dječje igrice ubacili potresne snimke raketnih napada, djeca u šoku! Izrael: "Želimo da svijet shvati što se dogodilo. To je masakr"

Ilustracija Foto: Getty Images
U dječje igrice ubačeni su reklamni videi koji prikazuju Hamasove militante, prestravljene izraelske obitelji i zamućene snimke. Djeca su u šoku, Izrael je potvrdio da je riječ o videoreklami koju promovira njihova vlada.

Maria Julia Cassis sjedila je za stolom u svojoj kući na terasi u sjevernom Londonu kada je njezin šestogodišnji sin utrčao u blagovaonicu blijeda lica. Igrica na njegovu telefonu bila je prekinuta videom koji prikazuje Hamasove militante, prestravljene izraelske obitelji i zamućene snimke.

U jednom trenutku preko crnog ekrana prikazala se poruka izraelskog ministarstva vanjskih poslova koja je govorila učeniku prvog razreda: "Pobrinut ćemo se da plate visoku cijenu." Majka je rekla da je reklama potresla njezina sina te je brzo izbrisala igru.

"Bio je šokiran viđenim", ispričala je.

Pročitajte i ovo Iz minute u minutu VIDEO/FOTO Izrael najavio vojnu eskalaciju: "Omča oko grada Gaze se steže. Izrael će pokušati prepoloviti pojas"

Reuters nije uspio utvrditi kako je oglas došao na videoigricu njezina sina, no njezina obitelj nije jedina. Novinska agencija dokumentirala je najmanje pet drugih slučajeva diljem Europe gdje je isti proizraelski video, koji je sadržavao snimke raketnih napada, vatrene eksplozije i maskiranih naoružanih napadača, prikazan igračima, uključujući djeci, piše Reuters.

U najmanje jednom slučaju reklame su se puštale unutar popularne igrice "Angry Birds", koju je napravio razvojni programer Rovio u vlasništvu SEGA-e. Oni su potvrdili da su "nekako ti oglasi s uznemirujućim sadržajem greškom dospjeli do njihove igre" i da su sada ručno blokirani.

Pročitajte i ovo Pao krijumčar U kombiju prevozio 37 ilegalnih migranata, među njima je bilo čak 16 djece

Pročitajte i ovo Nije to očekivao Upalio televizor i raznio stan: Muškarac teško ozlijeđen u eksploziji koja je srušila i zid sa susjednim stanom

Šef digitalnog sektora izraelskog ministarstva vanjskih poslova David Saranga potvrdio je da je riječ o videoreklami koju promovira njihova vlada, ali je rekao da "nema pojma" kako je završio u raznim igrama.

Rekao je da je snimka dio veće akcije zagovaranja izraelskog ministarstva vanjskih poslova, koje je potrošilo 1,5 milijuna dolara na internetske oglase otkako je Hamasov napad 7. listopada na civile u južnom Izraelu izazvao rat u Gazi. Rekao je da su dužnosnici izričito uputili oglašivače "da ga blokiraju za osobe mlađe od 18 godina".

"Želimo da svijet shvati što se dogodilo ovdje u Izraelu. To je masakr", rekao je.