United Media

N1 nastavlja uspješno partnerstvo sa CNN-om

Ilustracija Foto: N1
United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi potpisala je novi trogodišnji ugovor kojim se nastavlja uspješno partnerstvo vodeće regionalne informativne platforme N1 i prestižne američke medijske kuće CNN.

Partnerstvo CNN-a i N1, koji omogućava pristup neovisnim i provjerenim vijestima milijunskom auditoriju u regiji, počelo je 2014. To je bila prvo ekskluzivno partnerstvo koju je potpisala američka medijska organizacija u ovom dijelu Europe.

“Ponosni smo što smo nastavili suradnju s N1 koji je naš važan partner u jugoistočnoj Europi”, rekao je Walid Chamak, direktor prodaje sadržaja i licenciranja u CNN-u. "S N1 blisko surađujemo od pokretanja kanala 2014. godine i radujemo se nastavku naše suradnje kroz razmjenu sadržaja, pristup CNN izvještavanju, kao i kroz pružanje obuke i konzultacija dok N1 razvija svoju ponudu proizvoda”.

Pročitajte i ovo Drugi mandat Maja Sever izabrana za predsjednicu Sindikata novinara Hrvatske

Nastavak dugogodišnje suradnje je potvrda zajedničke posvećenosti u poštovanju najviših međunarodnih standarda novinarstva u interesu javnosti, što je među osnovnim postulatima kojima se mediji u vlasništvu United Media vode u svom radu.

Aleksandra Subotić, izvršna direktorica Untied Media, rekla je: “United Media je, kao i CNN, posvećena podršci demokratskim vrijednostima. Podrška neovisnim medijima koji su slobodni od političkog utjecaja je ključna za razvoj demokracije. Ovo je posebno važno u regiji gdje su medijske slobode često pod pritiskom. Biti pouzdan izvor točnih i nepristranih vijesti je ključan faktor u popularnosti našeg sadržaja. Zahvalni smo na podršci CNN-a koja nam omogućava da pružimo ovu važnu uslugu našoj publici u jugoistočnoj Europi.”

Kroz suradnju sa CNN-om, N1 ima pristup najnovijim svjetskim izvještajima, analizama i ekskluzivnim intervjuima. Dopisnici CNN-a izvještavaju izravno s terena u programe N1, pružajući publici najaktualnije informacije iz cijelog svijeta. Uz izvještavanje svojih reportera iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije, N1 ima priveligiju da građanima pruži sveobuhvatan pogled na najbitnija događanja.

Dodatna vrijednost parnerstva sa CNN-om leži u činjenici da N1 producenti i novinari imaju priliku zajedno s najiskusnijim licima globalnog lidera u proizvodnji vijesti prolaziti obuke i educirati se o najnovijim svjetskim trendovima kada je u pitanju proizvodnja i distribucija informativnog i dokumentarnog sadržaja.

Pročitajte i ovo Izvještavanje o Srbiji HND poslao apel medijima: Držite se etičkih načela struke

N1 je, od osnivanja, među najgledanijim kablovskim kanalima i među najposjećenijim portalima u svakoj od zemalja gdje posluje. Pokazalo se da je to medij od najvećeg povjerenja u regiji i primarni izvor informiranja građana u svim kriznim situacijama, uključujući nedavnu pandemiju covida-19 i rat u Ukrajini.

Najveći kapital N1 leži u timu televizijskih profesionalaca s višegodišnjim iskustvom koje okuplja u svakom produkcijskom centru – u Beogradu, Zagrebu, Sarajevu i Ljubljani. Više od 400 ljudi svakodnevno proizvede više od 30 sati premijernog sadržaja vlastite produkcije. A potvrda dugogodišnjeg posvećenog profesinalnog rada su i brojne nagrade domaćih i međunarodnih organizacija koje su u proteklih devet godina dobili novinari i reporteri N1.

United Media, u okviru koje posluje N1, je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi. Zapošljava oko 4200 ljudi u osam zemalja. U svom portfoliju ima preko 55 televizijskih kanala i 30 portala, kao i radiopostaje i tiskane publikacije.

Povezane teme