Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na sajmu BMT u Napulju koji se održava od 16. do 18. ožujka, a najveće zanimanje iskazano je za grupna i obiteljska putovanja te za putovanja za mlade s naglaskom na glazbene festivale.
Priopćeno je to u subotu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), čije predstavništvo u Italiji predstavlja hrvatsku ponudu na najvažnijem međunarodnom sajmu turističkih profesionalaca na jugu Italije koji je ove godine okupio više od 400 izlagača.
Riječ je o sajmu BMT, Borsa Mediterranea del turismo na kojemu se, uz HTZ, predstavlja šest suizlagača među kojima su turističke zajednice Zadarske, Šibensko-kninske i Splitsko-dalmatinske županije te grada Dubrovnika, a tu je i nacionalni brodar Jadrolinija te turoperator Amatori.
"Nastupom na sajmu u Napulju želimo zadržati vidljivost i prepoznatljivost Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne turističke destinacije na talijanskom tržištu", istaknula je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ u Italiji.
Prva dva dana Sajma održani su brojni poslovni sastanci, prezentacija i radionice. Današnji, zadnji dan Sajma otvoren je za opću i široku publiku pa će se tako brojni posjetitelji moći dodatno informirati o hrvatskim destinacijama.
Prema podacima sustava eVisitor, Talijani su ove godine u Hrvatskoj ostvarili gotovo 80 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje 2019. rast od dva posto. Najviše noćenja ostvarili su u Zagrebu, Rijeci, Umagu, Opatiji te Rovinju.