Hladnije vrijeme sa sobom nosi niz problema u prometu, a prema norveškoj službi za pomoć na cesi, na niskim temperaturama češće se kvare automobili na gorivo.
Tijekom ekstremnih hladnoća početkom godine, tvrtka za kvarove Viking intervenirala je 34.000 puta u Norveškoj od čega su u samo 13 posto slučajeva bili električni automobili.
Te su se brojke pojavile nakon što je objavljeno da električni automobili i njihove stanice za punjenje propadaju u hladnim uvjetima diljem SAD-a. Vlasnici Tesle su u Chicagu morali napustiti svoja vozila jer nisu uspjeli napuniti baterije na temperaturama ispod nule, piše Independent.
Električni automobili mogu imati smanjeni domet i poteškoće s punjenjem u uvjetima smrzavanja, a studije pokazuju da gubitak dometa može varirati od 10 do 36 posto.
Baterije također moraju imati minimalnu temperaturu da bi prihvatile punjenje na stanicama za brzo punjenje koje zahtijevaju da elektroni unutar njih budu dovoljno topli da bi se mogli kretati.
Iz Tesle su na svojoj stranici objavili da po hladnom vremenu vozila više troše za grijanje baterije i unutrašnjosti i normalno je da se potrošnja energije poveća, a vozačima savjetuju da ostave vozilo uključeno u struju kad god je to moguće te da pokušaju održati razinu napunjenosti baterije iznad 20 posto kada nije uključeno.