Australka Pixie Curtis 12-godišnja je influencerica za djecu, koja je prodajom igračaka i ukrasa za kosu izgradila poslovno carstvo vrijedno više milijuna eura.
I dok mnogi od nas ne znaju hoće li uopće dočekati mirovinu, a s novcem na računu jedva pokriju i kupanje u vlastitoj kadi, ova se djevojčica umirovila sa samo 11 godina, prije polaska u srednju školu. Odlučila je, naime, posvetiti se "zadaći i sportu".
Pixie je nedavno za The Sun otkrila kako uživa u životu bez posla, a obožava trošiti novac. Bogatstvo koje je zaradila kao dječja zvijezda omogućuje joj da sada troši na odmore, tenisice i kozmetičke proizvode. Ispričala je i kako je na nedavnom luksuznom putovanju u Parizu susrela poznate osobe, kao što je urednica časopisa Vogue Anne Wintour, a nakon toga je večerala u kultnom Ritzu, dok je posljednji dan putovanja posvetila šopingu.
Mlada milijunašica kupila je kozmetičke proizvode vrijedne više od 200 eura i ekskluzivni par tenisica Nike Air Jordan 4, koje se nove u trgovinama prodaju za 222 eura. Među njezinom šminkom bili su balzam za uljepšavanje, rumenilo, razni balzami za usne i flasteri za prištiće.
Brzinski šoping, kako ga je opisala, uključivao je i kupovinu nakita u Hermesu, razgledavanje Eiffelova tornja i ručak s obitelji u Ritzu. Prije Pariza bogata obitelj bila je na ljetovanju u Turskoj, a na putovanja odlaze privatnim zrakoplovom.
Pixie je izgradila svoje poslovno carstvo te tome pridodala popularnost na društvenim mrežama zahvaljujući svojoj majci, PR stručnjakinji Roxy Jacenko (43). Majka je prethodno komentirala kako se djevojčica može umiroviti s 15 ako to želi, ali nakon godina u središtu pozornosti Pixie se povukla ranije ove godine kako bi se usredotočila na to da bude dijete.
No ovo dijete ima 137.000 pratitelja na Instagramu, stalno dobiva kozmetičke proizvode te ima unosan ugovor s proizvođačem preparata za njegu kose.
Iako je već otišla u mirovinu, ta malena poslovna žena još uvijek planira dodati Range Rover svojoj kolekciji luksuznih automobila, unatoč tome što još godinama zakonski ne može dobiti vozačku dozvolu.
Uz majčinu pomoć izgradila je carstvo vrijedno više milijuna eura prodajući tijekom pandemije mašne za kosu i fidget spinnere.
Mama i kći službeno su lansirale Pixie’s Fidgets u svibnju 2021., a u prvih 48 sati oni su bili potpuno rasprodani.
Tvrtka je navodno zaradila 120.000 eura u prvom mjesecu. Posao s dodacima za kosu Pixie's Bows star je koliko i sama izvršna direktorica jer je Roxy pokrenula brend na ime svoje kćeri dok je bila tek beba.