Uz predstavljanje studije o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj, digitalni AdEx, 3. lipnja u Zagrebu na konferenciji DigitalPUB u organizaciji Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI) moći će se čuti i medijske ''lekcije iz Kijeva'' koje će prenijeti zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa Mykhailo Sapiton te održati glavno predavanje na konferenciji.
Sapiton će objasniti kako održati novinsku reakciju za vrijeme rata i kako se donose brze odluke u takvim situacijama te kako je izgledao rad na posebnom izdanju Forbesa ''Ukrajina'' posvećenog ratu. Osim toga, moći će se čuti iz prve ruke kako izgleda borba s dezinformacijama.
Na DigitalPubu bit će predstavljeni i podaci o tome koliko se u Hrvatskoj zapravo troši na digitalno oglašavanje kroz istraživanje digitalni AdEx koje je obuhvatilo 2021. i 2020. godinu te predviđanja za 2022.
Kako je najavila Ana Hanžeković Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije, takva studija predstavlja značajnu prekretnicu u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj: ''Iako su do sada postojale procjene veličine tržišta, sada ćemo prvi put imati konkretne brojke. Ako znamo gdje se nalazimo, onda ćemo znati i u kojem smjeru krenuti''.
Istraživanje je povjereno profesionalcima, bečkoj komunikacijskoj agenciji Momentum i lokalnom partneru Ipsosu, a u njemu su sudjelovali najveći hrvatski medijski izdavači, medijske agencije te drugi važni igrači na tržištu digitalnog oglašavanja.
Drugi dio programa namijenjen je stručnjacima iz medija, a obuhvaćat će razne teme - od mogućnosti financiranja medijskih projekata iz sredstava Europske unije do postavljanja oglasnih tehnologija na stranice te analitike za medije.
Ulaznice za događaj su besplatne, ali je potrebno prijaviti se putem Entrija. Prilikom prijave potrebno je odabrati želi li se doći samo na predstavljanje AdExa i predavanje Mykhaila Sapitona ili i na stručni dio događanja.
Više informacija može se pronaći na službenoj web stranici konferencije: digitalpub.hudi.hr.