Prvi susret radnih skupina HUDI-ja održan je u četvrtak, a radit će na standardizaciji oglasnih formata, mjerenja učinkovitosti kampanja i posjećenosti portala te drugim izazovima za online medije u Hrvatskoj, priopćili su iz HUDI-ja u petak.
Pročitajte i ovo
REDIZAJN DNEVNIK.hr-a
Dragi čitatelju, to smo stari mi, samo ljepši...
Uvjerljivi broj 1
Od izazovne 2021. Nova TV rastaje se s lijepim brojkama: Najuspješnija smo multimedijska platforma
"Sigurna sam da ćemo zajedničkim nastupom osigurati standardizaciju i omogućiti isporuku veće vrijednosti za klijente, partnere i suradnike, baš kao i za čitatelje, kroz transparentnost i jasne metrike, čime ćemo jačati našu konkurentnost, danas kada su u utakmici s nama najveći svjetski igrači, tehnološke i multimedijske platforme", rekla je predsjednica HUDI-ja, članica Uprave i vlasnica Hanza Medije, Ana Hanžeković Krznarić na prvom sastanku.
Pozvala je sve izdavače, agencije, tehnološke providere i ostale dionike da im se pridruže i da sudjeluju u radu Udruge.
Iz HUDI-ja kažu da su trenutni tržišni izazovi za sve sudionike digitalne medijsko-marketinške industrije višestruki. Što se tiče podataka o tržištu - postoji više različitih izvođača mjerenja posjećenosti web stranica bez službene valute mjerenja na lokalnom tržištu, a nema standardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja niti razvijenog AdExa lokalnih investicija na tržištu.
"Izazovi kod izdavača su u razvijanju nestandardiziranih formata oglašavanja, nejasnim i netransparentnim cjenicima, pojavi novih oblika zakupa oglasa i neodrživim poslovnim modelom za većinu sudionika", dodali su. Osim toga, na tržištu postoji manjak kvalificiranih stručnjaka te da je "izostala prava digitalna transformacija u gotovo svim tvrtkama medijsko-marketinške industrije".
"Do sada nije postojala strukovna organizacija koja bi se bavila tim i mnogim drugim izazovima, a upravo to želi biti Hrvatska udruga digitalnih izdavača", istaknuli su.
U izvršnom odboru HUDI-ja su direktor digitalnih operacija Hanza Medije Stipe Grubišić, operativni direktor Index Promocije Ivan Pleše, direktorica novih medija Nove TV Maja Blumenšajn, direktor pravnih i regularnih poslova RTL-a Hrvatska Tonko Weissmann, direktor u 24 sata Zoran Turković te osnivač i direktor Telegram Media Grupe Miran Pavić.
Izvršna direktorica HUDI-ja je suvlasnica i urednica Netokracije Mia Biberović.