Obavijesti Video Pretražite Navigacija
strukovna organizacija

Osnovana Hrvatska udruga digitalnih izdavača: Bavit će se izazovima online medija

DNEVNIK.hr
DNEVNIK.hr DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija +0 DNEVNIK.hr Galerija 1/1 >>
Nova TV, Hanza Media, Index promocija, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa osnovali su Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI) koja želi biti vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i ostalih industrija u digitalnom oglašavanju.

Prvi susret radnih skupina HUDI-ja održan je u četvrtak, a radit će na standardizaciji oglasnih formata, mjerenja učinkovitosti kampanja i posjećenosti portala te drugim izazovima za online medije u Hrvatskoj, priopćili su iz HUDI-ja u petak.

Pročitajte i ovo Tko to tamo pjeva? novi show Nova TV u potrazi za natjecateljima novog formata – ''Tko to tamo pjeva''? Najčitaniji portal u zemlji DNEVNIK.hr HVALA VAM! Najčitaniji portal u zemlji DNEVNIK.hr, oborio vlastiti rekord čitanosti u kolovozu: Rekordi su pali i za portale Zadovoljna.hr, Punkufer, Showbuzz i Folder.hr

"Sigurna sam da ćemo zajedničkim nastupom osigurati standardizaciju i omogućiti isporuku veće vrijednosti za klijente, partnere i suradnike, baš kao i za čitatelje, kroz transparentnost i jasne metrike, čime ćemo jačati našu konkurentnost, danas kada su u utakmici s nama najveći svjetski igrači, tehnološke i multimedijske platforme", rekla je predsjednica HUDI-ja, članica Uprave i vlasnica Hanza Medije, Ana Hanžeković Krznarić na prvom sastanku.

Pozvala je sve izdavače, agencije, tehnološke providere i ostale dionike da im se pridruže i da sudjeluju u radu Udruge.

Iz HUDI-ja kažu da su trenutni tržišni izazovi za sve sudionike digitalne medijsko-marketinške industrije višestruki. Što se tiče podataka o tržištu - postoji više različitih izvođača mjerenja posjećenosti web stranica bez službene valute mjerenja na lokalnom tržištu, a nema standardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja niti razvijenog AdExa lokalnih investicija na tržištu.

"Izazovi kod izdavača su u razvijanju nestandardiziranih formata oglašavanja, nejasnim i netransparentnim cjenicima, pojavi novih oblika zakupa oglasa i neodrživim poslovnim modelom za većinu sudionika", dodali su. Osim toga, na tržištu postoji manjak kvalificiranih stručnjaka te da je "izostala prava digitalna transformacija u gotovo svim tvrtkama medijsko-marketinške industrije".

"Do sada nije postojala strukovna organizacija koja bi se bavila tim i mnogim drugim izazovima, a upravo to želi biti Hrvatska udruga digitalnih izdavača", istaknuli su.

U izvršnom odboru HUDI-ja su direktor digitalnih operacija Hanza Medije Stipe Grubišić, operativni direktor Index Promocije Ivan Pleše, direktorica novih medija Nove TV Maja Blumenšajn, direktor pravnih i regularnih poslova RTL-a Hrvatska Tonko Weissmann, direktor u 24 sata Zoran Turković te osnivač i direktor Telegram Media Grupe Miran Pavić.

Izvršna direktorica HUDI-ja je suvlasnica i urednica Netokracije Mia Biberović.


 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene