"Dvorište mi smrdi po sokovima biootpada. Potrgalo se dno kante iz koje zbog toga cure tekućine i šire neugodan miris. Od tada pokušavam od Čistoće dobiti novu kantu. Pisao sam im i zvao ih, ali u više od četiri mjeseca koliko je prošlo, moja potrgana kanta i dalje stoji u dvorištu“, ispričao nam je jedan Zagrepčanin kojemu je kanta za biootpad pukla još u travnju.
Da bi situacija bila gora, kanta se u međuvremenu dodatno potrgala. Rukovanjem djelatnika Čistoće jednog dana na kanti je pukao i kotač. Sada obitelj kantu mora odvlačiti iz dvorišta na ulicu. Kako kaže stanovnik Novog Zagreba, umoran je od pranja dvorišta svakog utorka kada se odvozi biootpad.
"Ne bi mi bio ni problem da su mi rekli gdje mogu nabaviti novu kantu. Ali opet, nema smisla plaćati ono za što bi se trebao pobrinuti grad“, rekao je.
Iz prepiske s podružnicom Čistoće koju je nam je proslijedio vidljivo je da ni u jednom odgovoru nije ponuđeno rješenje za tu situaciju.
Iz Čistoće je dobio potvrdu da je njegov zahtjev za zamjenu kante za biootpad od 120 litara proslijeđen nadležnoj službi još 25. travnja. No odgovor Čistoće na njegov upit o tome kada će stići nova kanta gotovo uvijek glasi jednako: "Zbog velikog broja zaprimljenih zahtjeva za dodjelu ili zamjenu spremnika, ovim putem Vas ljubazno molimo za strpljenje“.
Upit o tome zašto u razdoblju od travnja do kraja kolovoza kanta nije mogla biti zamijenjena, kao i o tome koje rješenje mogu ponuditi građanima koji se nađu u istoj situaciji, uputili smo Čistoći i Zagrebačkom holdingu, ali do objave ovog teksta nisu nam odgovorili.