Planirani početak zatvaranja rotora Remetinec za promet jest 15. prosinca 2018. godine, a trajat će do 30. siječnja 2020. godine, ekskluzivno doznaje DNEVNIK.hr od Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet.
"Što se tiče obilaznih pravaca, izgradit će se privremene prometnice s četiri vozna traka (po dva u smjeru istok-zapad) te će se provesti usklađivanje svih semaforskih uređaja u široj okolici radova. Znakovi privremene regulacije prometa postavit će se već na obilaznici, kod Lučkog i kod Jankomirskog mosta. Velik dio prometa koji sada ide preko rotora planira se prebaciti na druge prometne pravce. Zagrebački holding d.o.o., podružnica ZET, organizirat će zamjenski prijevoz putnika uvođenjem autobusnih linija. Isto tako, ZET će za sve svoje postojeće autobusne linije organizirati prometovanje privremenim prometnicama", doznajemo iz Grada Zagreba.
"Također, u izradi je rješenje privremene regulacije prometa u kojem područje Nehruova trga-južno i Ulice Mate Parlova-sjeverno postaju kontaktne točke transverzalnog pravca za pješake i bicikliste. Na tom će se području do 15. prosinca 2018. godine urediti semaforizirani pješački prijelaz preko Avenije Dubrovnik i privremenih prometnica na križanju s Ulicom Mate Parlova, kao i dvostruka autobusna stajališta za oba smjera na tom križanju. Planirani završetak svih radova je 30. siječnja 2020. godine", dodaje se.
Zagrebački rotor uoči zatvaranja: Saznajte kako se i gdje kretati, koje alternativne prometne pravce koristiti
Izgradnja alternativnih cesta trebala bi biti uskoro dovršena, a tada će se zatvoriti i pothodnik za pješake i bicikliste, koji je trenutno jedina ruta koju te dvije skupine građana mogu koristiti.
Umjesto pothodnika, izgradit će se privremeni semaforizirani prijelaz Avenije Dubrovnik za pješake i bicikliste na križanju s ulicom Mate Parlova na Kajzerici.
Omogućena je i posebna regulacija tramvajskog i autobusnog prometa, a donosimo sve detalje oko alternativnih pravaca nakon zatvaranja rotora.
Zbog zagrebačkog rotora očekuje nas prometni kolaps?
Podsjetimo, projekt vrijedan oko 280 milijuna kuna, a na čiju su realizaciju zagrepčani čekali mjesecima, u kolovozu ove godine krenuo je u svoju realizaciju. Još početkom listopada voditelj gradilišta Goran Radić najavio je da će rotor biti zatvoren polovinom studenoga te će se izvršiti prebacivanje prometa na privremene prometnice i zatvoriti rotor.
Dva tjedna kasnije, iz Grada Zagreba službeno se doznaje kako će do zatvaranja rotora doći 30. studenoga te da će rotor ostati zatvoren do početka 2020. godine. Najnovija informacija odgodila je zatvaranje zagrebačkog rotora za još 15 dana.
Tramvajske linije na potezu Savski most – Sopot, a koje su prelazile preko rotora, već su mjesecima obustavljene, dok se promet autobusima i automobilima do sada odvijao normalno.
Remetinečki rotor najvažniji je cestovni ulaz u Zagreb i naprometnije križanje u Hrvatskoj. To je točka kojom inače prolaze dvije tramvajske i 16 autobusnih linija te više od 100.000 automobila dnevno. Samim time, lako je zaključiti da će nakon njegova zatvaranja u Zagrebu zavladati prometni kolaps.
Ukupno {{TotalVotes}}
Greška prilikom glasanja. Pokušajte ponovno kasnije. {{error}}