Ostalo je još manje od mjesec dana do zatvaranja najprometnijeg rotora u državi. Iz Grada Zagreba u kolovozu su tvrdili da će remetinečki rotor zatvoriti 2. studenog.

Galerija


Oko remetinečkog rotora naziru se pristupne ceste, no većina njih daleko je od dovršetka. Tramvaji već dva mjeseca ne voze. Mlađi su na to već navikli, ali starijima to sve teže pada.

Vezani članci Damir Vanđelić Vanđelić otkrio zašto će dati otkaz kao ravnatelj Fonda za obnovu: ''Puni mandat neću ostati...'' Sanja Musić Milanović Prva dama cijepila Zagrepčane i poručila: "Cijepljenje je jedini put za izlaz iz ove situacije"

Sada je najgore ujutro kad građani odlaze na posao i kada se oko 17 sati vraćaju kući.

U isto vrijeme kući odlazi i 150 radnika. Druga i treća smjena uvest će se po potrebi, objašnjava voditelj gradilišta. No pitanje je kada će se rotor zatvoriti. ''Polovinom 11 mjeseca izvršit će se prebacivanje prometa na privremene prometnice i zatvorit ćemo rotor i početi s glavnim izvođenjem radova na izgradnji tunela'', objašnjava voditelj gradilišta Goran Radić.

Već je sad rotor zatvoren za pješake i bicikliste. Pothodnik im je jedino rješenje, no i on će se ubrzo zatvoriti. Mjesni odbor inzistirat će na alternativnim pravcima. ''Rekli su da će vibracije i bušenje biti tako velike da postoji mogućnost opadanja unutra, ali nećemo dozvoliti da to naprave prije nego što urede jedan alternativni, kvalitetni pravac'', ističe Jadranko Baturić, predsjednik Mjesnog odbora Novi Zagreb Zapad.

Gradnju privremenog prolaza za bicikliste savjetuju i prometni stručnjaci. No skeptični su u vezi s najavama da će rekonstrukcija rotora riješiti problem gužvi. ''Na njemu će se povećati propusna moć i brže ćemo proći kroz taj tunel ispod rotora, ali će nas dočekati opet semafor na idućem raskrižju prema Novom Zagrebu. Bolje bi rješenje bilo da se napravi Jarunski most da se dio prometa eliminira s rotora'', smatra Marko Šoštarić s Prometnog fakulteta u Zagrebu.

Jarunski most još će malo pričekati, a završetak rotora najavljen je do kraja 2019. godine. Na projektu rade četiri velike građevinske tvrtke i osam manjih. Sve bi trebalo stajati 280 miljuna kuna.