Jedan stanovnik Novog Zagreba požalio nam se da mu Zagrebački holding i Čistoća u više od četiri mjeseca nisu dopremili novu kantu za biootpad, usprkos njegovim kontinuiranim upitima i pozivima. Svaki put odgovor institucija glasio je otrpilike ovako: "Oprostile, imamo puno posla. Strpite se".
Nakon što smo o situaciji koja je zadesila Zagrepčanina objavili tekst, Zagrebački holding poslao nam je i svoj odgovor. U poruci koja je stigla u srijedu najavili su da će njihov "korisnik" novu kantu dobiti do kraja tjedna, u zadnjim danima kolovoza.
"Uvidom u naše interne evidencije, utvrdili smo da je dostava spremnika korisniku na rasporedu ovaj tjedan. Ovom prilikom ispričavamo se korisniku na čekanju koje je dulje od uobičajenog", napisali su u odgovoru ne specificirajući kada bi točno kanta trebala stići.
"Korisnik" pak kaže kako od Holdinga nije dobio nikakvu poruku o tome da će njegova kanta biti dopremljena ovoga tjedna. Nije dobio ni ispriku.
Do nedjelje navečer nije dobio ni svoju kantu.
Što ako se to dogodi i vama?
Ako se pitate postoji li drugi način na koji je moguće doći do nove kante u slučaju da se Vaša potrga ili joj se dogodi nešto drugo, iz Holdinga poručuju da "prilikom zamjene spremnika, radnici Čistoće moraju utvrditi geolokaciju pojedinog spremnika na mjestu preuzimanja otpada i te podatke upariti s podacima korisnika, zbog čega nije moguće preuzeti spremnik na drugačiji način", objašnjavaju.
Bez komentara
Osim odgovora u kojem su se svojem korisniku ispričali (iz druge ruke) te kratkom objašnjenju da je u ovoj situaciji strpljen - spašen, Zagrebački Holding nije komentirao situaciju niti odgovorio na pitanje kako je moguće da kanta nije zamijenjena puna četiri mjeseca usprkos stalnoj komunikaciji s građaninom.
Priču o nedostavljenoj kanti pratit ćemo i dalje.