Zima dolazi, a s njom i zimski uvjeti na ulicama. A gume na kojima se u pojedinim gradskim autobusima voze Zagrepčani, među njima i djeca - rasparane su i izlizane te samo čekaju da prokližu.
Da bi stvar bila bolja, autobusi se ne servisiraju redovito. Nedavno je zbog neadekvatnog servisiranja, na jednom autobusu otišla ručna kočnica pa se dogodila prometna nesreća. One se ne događaju u toliko velikoj mjeri zbog sposobnosti vozača jer su navikli raditi u tim uvjetima. Iz ZET-a kažu da je kriva infrastruktura i da su vozila tehnički ispravna.
This browser does not support the video element.
Sa sudskim vještakom za promet Goranom Husinecom razgovarala je reporterka Matea Ćorić.
"Vidio sam fotografije. Posljedice mogu biti da se protektor odlijepi, da guma eksplodira. Tada autobus može zanijeti i prijeći na drugu kolničku traku. Može i oštetiti automobil iza sebe, pa se čak i automobil može prevrnuti", objasnio je te dodao da mogu biti i smrtne posljedice.
Protektor je gazeći sloj gume - tvornički reparirane gume. Takve gume su jeftinije. "U cijelom svijetu se koriste isto kao i nove gume", rekao je.
I infrastruktura igra ulogu, ali kada se ošteti treba ju odmah zamijeniti. "Neke dionice imaju jako loše ceste pa se gume potroše. Autobusi su natovareni pa se guma ošteti", objašnjava.
"Moj savjet je da se na gumama ne štedi. Radije neka se šteti na nečem drugom. Znam da je kriza, gorivo je skupo i da se mora uštedjeti, ali na gumama se ne treba štedjeti", zaključio je.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr