Poziv na oprez

Slavonka postala žrtvom "romantične" prijevare: Svojem udvaraču uplatila više od 100.000 kuna

Slika nije dostupna
Novi slučaj tzv. romantične prijevare - kojom je ''virtualni muškarac'' u zabludu doveo 65-godišnjakinju obećanjem da će joj se doseliti po odlasku u mirovinu, za što mu je uplatila više od sto tisuća kuna - policija je iskoristila kako bi još jednom građane pozvala na oprez.

Brodsko-posavska policija u ponedjeljak je priopćila da kriminalistički istražuje navode iz prijave te žene s područja Slavonskog Broda, koja se im požalila da je prevarena.

Riječ je, kažu, o internetskoj prijevari kojom je 65-godišnjakinja oštećena za ukupno više od 100 tisuća kuna nakon što je od ožujka na jednoj društvenoj mreži ostvarila virtualni kontakt s muškarcem te povjerovala njegovim tvrdnjama da će joj se doseliti po odlasku u mirovinu.

Pročitajte i ovo POLICIJA IZVIJESTILA Pala kao žrtva "romantične prijevare" pa ostala bez 185 tisuća kuna: Priča koju joj je prevarant ispričao graniči s nekim holivudskim scenarijem

Ona mu je u više navrata uplatila veći novčani iznos za troškove transporta i carinjenja "paketa" koje joj je poslao.

Ne nasjedajte na trikove

Iz policije i ovoga puta upozoravaju kako sve češće bilježe slučajeve tzv. romantične prijevare te upozoravaju građane, osobito žene, da budu oprezne pri komunikaciji na društvenim mrežama i stranicama za upoznavanje.

Napominju da prevaranti tragaju za žrtvama kako bi ostvarili protupravnu imovinsku korist, služeći se raznim načinima obmane, pružaju lažnu pažnju i sl.

Pročitajte i ovo INTERNETSKI PREDATORI Čuvajte se internetskih prijevara! Obećala mu udaju pa ga opelješila za gotovo 5000 eura, mladić instalirao program na računalu, pa ostao bez novca

''Romantični prevaranti'' pritom kroz komunikaciju iskazuju snažne osjećaje prema žrtvi, a nakon što zadobiju njezino povjerenje, traže novac, darove ili podatke o bankovnim karticama. Također, mogu tražiti i da im žrtva pošalje osobne fotografije ili videozapise.

Policija zato poziva građane da ne prihvaćaju komunikaciju s osobama na društvenim mrežama za koje nisu u mogućnosti provjeriti njihov identitet i postojanje, a posebno da ne vjeruju ovakvim ili sličnim ponudama na društvenim mrežama.