najavili značajna poboljšanja

Odlučeno je tko će mjeriti televizijsku gledanost u Hrvatskoj

Televizor Foto: Getty Images
Udruga mjerenja televizijske gledanosti (UMTG) objavila je da je tvrtka Nielsen osvojila natječaj za pružatelja usluge mjerenja televizijske gledanosti u Hrvatskoj.

Ugovor stupa na snagu u siječnju 2025. i traje tri godine s mogućnošću produljenja za dodatne tri godine. Nova usluga uključuje značajna poboljšanja, proširenje uzorka na kojem se mjeri televizijska gledanost s 810 na 1000 kućanstava, integraciju najnovijih tehnoloških rješenja, kao i redovno praćenje dogovorenih najviših standarda mjerenja, osiguravajući pouzdanu isporuku usluga u skladu s očekivanjima svih uključenih dionika ovog tržišta.

Magdalena Malinova, izvršna direktorica UMTG-a, izjavila je: "UMTG je osnovan 2019. godine i suočio se s različitim izazovima tijekom dviju pandemijskih godina. S ponosom ističemo da smo već godinu dana kasnije uspješno proveli prvi natječaj za pružatelja usluge mjerenja gledanosti televizije, što predstavlja značajan korak za hrvatsku TV industriju. Natječaj je bio vrlo konkurentan, a na njemu su sudjelovali svi vodeći pružatelji usluge u industriji."

Malinova je iskazala zahvalnost partnerima, CESP (Centre d'étude des supports de publicité), na stručnoj podršci tijekom procesa natječaja i uputila priznanje svim sudionicima natječaja. Nadalje, dodala je: "Radujemo se nastavku suradnje s Nielsenom i uvjereni smo da će Nielsenovo stručno znanje i visoka kvaliteta mjerenja televizijske gledanosti podržati hrvatsku medijsku industriju u njezinom napretku, inovacijama te donošenju informiranih odluka na temelju pouzdanih podataka o gledanosti."

UMTG Foto:UMTG

Pročitajte i ovo Prosvjeduju Evo koliku plaću imaju vozači tramvaja: "To je za takve uvjete premalo jer ti ljudi proživljavaju svašta"

Alida Žorž Miketek, izvršna direktorica Nielsena u Hrvatskoj, je izjavila: "U Nielsenu smo posvećeni pružanju najviših standarda usluge i inovacija u području mjerenja televizijske gledanosti. Osvojiti natječaj u Hrvatskoj potvrda je našeg iskustva i stručnosti. Cijeli naš tim je spreman dostaviti ambiciozne ključne pokazatelje uspjeha (KPI), što demonstrira našu posvećenost hrvatskom tržištu. Ponosni smo na povjerenje koje nam je ukazano od strane UMTG-a, što jasno pokazuje njihovu želju da zajedno radimo na unapređenju industrije i doprinosimo boljoj medijskoj budućnosti za sve."

Pročitajte i ovo Poruke iz Slavonije Milanović o slučaju Banožić: "Ne ukrašavajte dodatno automobile dekoracijama koje idu na mletačke ili otomanske galije, vikinške drakkare..."

Udruga mjerenja televizijske gledanosti osnovana je 2019. godine kroz suradnju najvećih televizijskih kuća na tržištu i HURA-e (Hrvatsko udruženje agencija za marketing). Svrha tržišnog udruženja jest aktivni angažman svih sudionika industrije u definiranju strukovnih standarda, jačanju transparentnosti TV tržišta, i razvoju čitave industrije.