"Za sada ostaju ove dnevne karte ovakve kakve jesu. Mi radimo sve što možemo da do poskupljenja javnog prijevoza ne dođe", izjavio je Tomašević novinarima na Trgu bana Jelačića gdje je sudjelovao u akciji Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja "#ZaZeleniSvakiDan".
Potvrdio je da ZET ima dugovanja, jer je, objasnio je, dignuo kredit od pola milijarde kuna radi realizacije žičare, rate kredita već se moraju plaćati, a prihoda još nema. "Tako da je žičara baš jedan veliki uteg za samo poslovanje ZET-a", upozorio je Tomašević.
Objasnio je da ZET, koji obilježava 130. godišnjicu postojanja, posluje tako da se u velikoj većini troškovi pokrivaju direktno iz gradskog proračuna kroz subvenciju ZET-u.
Gradonačelnik kaže da će ove godine, kako bi pokrili gubitak koji će nastati, a ZET ga nije planirao, u rebalansu gradskog proračuna za tu subvenciju morati osigurati i veći iznos nego što je bio planiran ove godine.
Nije htio reći kolika će biti visina subvencije te hoće li biti smjena u ZET-u te je najavio da će o tome više govoriti sljedeći tjedan kada će predstaviti rebalans proračuna Grada Zagreba.
Najavio je i da će raditi sve da se unaprijedi javni prijevoz u Zagrebu, te je pozvao građane da što više koriste taj prijevoz, a što manje automobile.
O sljemenskoj žičari kaže da su razgovarali s nekim ministrima, ali s nekima od njih još nisu stigli razgovarati. Podsjetio je da imaju Upravni spor koji vode vezano za uporabnu dozvolu za žičaru i da će taj spor na sudu trajati neko vrijeme.
Međutim, bez obzira na taj spor, najavio je da se ide u radove koji će smanjiti buku sljemenske žičare, jer je, kako je istaknuo, trošak tih radova ipak manji u odnosu na trošak koji nastaje svaki mjesec zbog toga što žičara ne radi.
"Znači, to će biti jedan novi trošak, ali opet ne toliko u odnosu na ovaj trošak koji nastaje svaki mjesec jer žičara ne radi i nema nikakve prihode", izjavio je Tomašević.