Priča Provjerenog

Građani ljuti, zaposlenici odlaze, a iz Hrvatske pošte tvrde da nikad nije bilo bolje: "Kad biste vidjeli što se događa, znali biste zašto ljudi dobivaju potrgane pakete"

Ekipa Provjereno istražila je kakvi sve probleme postoje u Hrvatskoj pošti.

Svaki dan 30.000 tisuća pisama i oko 3000 paketa ne dođe na adresu. Neki dođu danima kasnije, a neki nikad. Slična je situacija bila i prije godinu dana, kada je ekipa Provjerenog Hrvatsku poštu (HP) pitala kako se to događa, a stigao je odgovor da se radi o zanemarivom broju pošiljki.

Međutim, ljudi s kojima je pričala reporterka Jelena Rastočić uopće ne dijele mišljenje HP-a. Štoviše – bijesni su, ali ne samo oni, već i radnici. Zbog uvjeta rada i malih plaća u zadnjih godinu i pol otišlo je gotovo 2000 njih, zbog čega sindikat najavljuje i štrajk.

Dok građanima raste nezadovoljstvo, Hrvatska pošta hvali se visokom razinom produktivnosti, a probleme svrstava u neznatni postotak, no bivši, ali i sadašnji djelatnici upozoravaju da je slika koju uprava prikazuje javnosti daleko od istinite.

Lijekovi ne stižu ni za lijek

Zbog jednog od paketa koji se na dan ne isporuče Sandra je prosjedila cijeli svoj godišnji odmor čekajući da stignu lijekovi za djecu koje je zaboravila ponijeti, pa su joj oni poslani žurnom pošiljkom.

"Kad paket nije došao, zvala sam na njihov broj info za korisnike koji se plaća. I nakon 45 minuta se javila gospođa koja je htjela pomoći, ali je mogla jedino konstatirati da je paket još uvijek u sortirnici u Velikoj Gorici", ispričala je.

Paket je stigao kada su oni otišli s mora, pa je platila da ga vrate u Zagreb. Nakon prigovora dobila naknadu štete u iznosu tri poštarine. Zbog toga se, kaže, osjeća prevareno. Ovakvih primjera koje su građani Provjerenom poslali moglo bi se dugo nabrajati.

U Hrvatskoj pošti je jedna petina zaposlenika u godinu i pol dana dala otkaz, a među njima je i donedavni zaposlenik sortirnog centra, koji je za Provjereno pod uvjetom anonimnosti ispričao kakvo je stanje u HP-u.

"Kad biste vidjeli što se događa i kako paketi dolaze i kako se stavljaju u te kontejnere, onda znate zašto ljudi dobivaju potrgane pakete. Vi to ne možete odraditi kako treba", rekao je.

Prema riječima glasnogovornika Krešimira Domjančića, stanje u HP-u nikad nije bilo bolje, a građani nemaju razloga za ljutnju.

"Postoji više razina usluge i garancija je upravo u našoj kvaliteti. Da, biti će problema, problema ima, ali mi se s njima borimo", napomenuo je.

Više o problemima u Hrvatskoj pošti možete pogledati u videoprilogu na vrhu članka.

Pročitajte i ovo Provjereno Prozor dnevnog boravka Zoranov je jedini prozor u svijet: Nakon devet godina netko ga se napokon sjetio

Pročitajte i ovo Provjereno Borba za djedovinu: "Ovo je nemoguće… da me isprovociraju, da napravim neko zlo, da bi mogli optužiti mene za sve poslije. To je njihov cilj''