U ruksacima su ponijeli ono najosnovnije da se mogu okrijepiti, a sadnice i alat dobili su na licu mjesta, dok im je prijevoz do opožarenog područja splitske Korešnice bio organiziran.
''Susresti se uživo sa slikom pustoši pobuđuje tugu, nemoć te razočarenje. Međutim, kada prilikom sadnje vidite već uspješno posađenu sadnicu u rastu iz prijašnjih akcija te tik do nje i vi posadite novu, u vama se probudi osjećaj nade te spoznaja da trudom i zajedništvom pustoš može postati pupoljak'', opisala je Marija Gečević svoje iskustvo u projektu Boranka, u kojem sudjeluje drugi put.
Također drugi, no nada se ne i posljednji put Marijin kolega Ivan sudjelovao je u pošumljavanju.
''Ovogodišnje sudjelovanje bilo je poprilično drugačije od prošlog s obzirom na drugačije vrijeme, ali i sam teren. Ove smo godine bili koncentrirani na kvalitetu – manje sadnica, ali s većom vjerojatnošću da biljka uspije'', prepričava Ivan Sobin, koji kaže kako ''fizički rad spojen s humanitarnom komponentom stvara posebnu vrstu zadovoljstva – osobnu i kolektivnu''.
Zaista svima preporučujem – s jedne strane raste šuma, a s druge rastemo mi kao ljudi.
Posebna komponenta spoja privatnog i poslovnog angažmana dogodila se Ivoni, koja radi u Odjelu nabave Raiffeisen banke, koja je glavni sponzor ove volonterske akcije, pa je u pripremu Boranke krenula puno prije same akcije. ''Bilo je tu puno posla, ali kao i uvijek u suradnji s mojim divnim kolegama, sve smo odlično odradili do zadnjeg detalja. Ova je priča prožeta različitim emocijama, međutim, kada spoznaš da je šteta nanesena i da svojim sudjelovanjem možeš doprinijeti i učiniti nešto dobro, osjećaj je neopisiv'', kaže Ivona Majsec.
Osim želje za očuvanjem prirode i odazivu na volontiranje, spomenutom trojcu zajedničko je i radno mjesto, pa nas je zanimalo kakvo je njihovo mišljenje o korporativnom volontiranju.
''Mislim da ga je potrebno podržati, promovirati i aktivno sudjelovati u njemu'', koncizan je bio Ivan Sobin iz Odjela Sukladnosti RBA banke, dok je Marija Gečević iz Odjela ljudskih potencijala izjavila: ''Navijam za svaki oblik korporativnog volontiranja. Kompanija je dio društva u kojemu posluje te je nužno njezino društveno odgovorno poslovanje, kojim zajednicu u kojoj djeluje održava zdravom. Volontiranjem kolege zajedno šire vidike te se zbližavaju, postavši tako bolji i jači tim, a k tome i kompanija osnažuje svoje vrijednosti.''
Ove smo godine bili koncentrirani na kvalitetu – manje sadnica, ali s većom vjerojatnošću da biljka uspije.
Za Ivonu su ovakve akcije idealna prigoda za druženje i upoznavanje kolega: ''Prilika da sretneš nekog s kim si davno prije radio ili nekog s kim se često čuješ telefonski, ali ga nikad nisi osobno upoznao. U posljednje smo se vrijeme, zbog situacije i uvjeta u kojim živimo, svi pomalo otuđili, tako da su nam i s te strane ova akcija i druženje svima dobro došli.''
Na pitanje hoće li se odazvati i nekim nadolazećim volonterskim akcijama, svi su jednoglasni u odgovoru i poručuju – apsolutno. ''Zaista svima preporučujem – s jedne strane raste šuma, a s druge rastemo mi kao ljudi'', zaključne su riječi Marije.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Raiffeisenbank Hrvatska po najvišim profesionalnim standardima.