Čini se da su istražitelji blizu odgovora tko je muškarac koji je poginuo u BMW-u švedskih registarskih oznaka koji je udario u BMW hrvatskih registarskih oznaka na Petrolovoj benzinskoj stanici kraj Omiša na autocesti A1, a onda nakon odbijanja i u energent za točenje goriva.
Potom je došlo do požara na benzinskoj, a vozač je izgorio u svom BMW-u 428i. Riječ je o muškarcu rođenom 1944. godine, dakle, u trenutku nesreće imao je 80 godina. Muškarac je iz Zagreba putovao na Hvar. Informacija je to koja još nije dobila službenu potvrdu. Slobodna Dalmacija piše da je 80-godišnjak porijeklom iz okolice Zagreba, a u Švedsku je otišao prije par desetljeća.
Dodaje se kako je s obzirom na godine vrlo lako moguće da mu je pozlilo za volanom, jer je s ceste A1 doletio na benzinsku stanicu "metući" sve pred sobom. Nekontrolirano je udario u BMW koji je bio na crpki ispred njega te je tako teško stradao vlasnik tog vozila, inače djelatnik MORH-a kojemu se i dalje u KBC-u Split bore za život.
Dalmacija Danas iz pouzdanih izvora doznaje da je 80-godišnjak krenuo iz Švedske automobilom za Hvar, gdje ljetuje svake godine. Krenuo je prema Drveniku odakle bi se trajektom prevezao do Sućurja, no na autocesti se dogodila nesreće s tragičnim ishodom.
Kako kaže izvor, 80-godišnjak se nije javljao na telefon vlasniku apartmana na Hvaru, što je nakon nekog vremena kod vlasnika pobudilo sumnju da nešto nije u redu. To je bio razlog da prijavi "slučaj" nejavljanja, a zbog okolnosti koje je čuo u medijima. Ta je informacija vjerojatno bila je presudna u otkrivanju identiteta smrtno stradale osobe.
U požaru osim, poginulog 80-godišnjaka koji je izgorio u automobilu, tri su osobe ozlijeđene, od toga djelatnik MORH-a teško. Tri vozila su oštećena, a tri su u potpunosti izgorjela, među kojima i jedan Porsche.
Kristina Bitanga, glasnogovornica KBC-a Split, kratko je izjavila za Dalmaciju Danas kako je stanje ozlijeđenih nepromijenjeno u odnosu na jučer.
Danas bi trebala bit gotova i obdukcija poginulog 80-godišnjaka.
Reporter Dnevnika Nove TV Ivan Kaštelan doznaje da vojnika čiji je život zbog opeklina još uvijek ugrožen, čeka dugotrajno liječenje.
"Sigurno da je najbitnije kritično razdoblje unutar 72 sata. I dalje treba planirat, ovisno o tome kakve su individualne potrebe pacijenta i kako se prihvaćaju tretmani vezano i uz kožu, presađivanje, transplantaciju", rekao je Josip Krnić iz KBC-a Split.
Drugi pacijent s lakšim opeklinama na vlastiti zahtjev tijekom dana prevezen je u matični KBC Osijek, doznaje Kaštelan.
I dalje nema jasnog odgovora kako je do nesreće došlo.
"Ništa na autocesti nema. Nema tragova kočenja, nema tragova zanošenja. Dakle nema ničega što bi ukazivalo da je svjesno on to reagirao, i jel li. Ako nije reagirao postoji mogućnost da je zaspao ili da je vozač imao zdravstvenih problema", objasnio je Stanko Smodlaka, stalni sudski vještak za promet za Dnevnik Nove TV.
Što će utvrditi obdukcija koja u ovakvim slučajevima nije nimalo jednostavna.
"Na obdukciji osobe koja je stradala u prometu naravno tražimo nekakve prirodne uzroke smrti koje su mogle dovesti do samog smrtnog ishoda prije same nesreće. Radi se vanjski pregled mrtvog tijela. Zatim radi se unutarnji pregled mrtvog tijela. I najčešće, odnosno uvijek se uzimaju tjelesne tekućine i tkiva za analizu", kaže Velibor Puzović, specijalist sudske medicine i patologije OB Dubrovnik.
Vlasnicima uništenih automobila slijedi podnošenje zahtjeva za naknadu štete.
"U ovom konkretnom slučaju je situacija malo specifična jer je riječ o vozilu inozemnih registarskih oznaka, točnije švedskim. Tada se zahtjev podnosi Hrvatskom uredu za osiguranje koji je osnovan s ciljem da se žrtvama prometnih nesreća osigura što jednostavniji i što lakši pristup pravu na naknadu štete", objašnjava Bruno Perković, odvjetnik.