i prije 1. travnja

Pogledajte koje trgovine već snižavaju cijene: "Više od 1000 artikala bit će jeftinije..."

Trgovina, ilustracija - 2 Foto: DNEVNIK.hr
Vlada je donijela odluku po kojoj se od 1. travnja određenim kategorijama proizvoda smanjuje PDV. Pojedini trgovački lanci već su donijeli odluku da neće čekati travanj nego će sniziti cijene prije - neki čak i u veljači!

Svježe meso, jaja, voće, povrće, ulje i masti te dječja hrana bit će jeftiniji jer se PDV spuštsa s 13 na pet posto. Također, maslac i margarin bit će jeftiniji jer se PDV spustio s 25 na 13 posto.

Lidl je prvi trgovački lanac koji je objavio da neće čekati travanj, već će svoje cijene sniziti od 1. ožujka!

"Trgovački lanac Lidl Hrvatska prvi će sniziti cijene svježeg mesa i ribe, jaja, voća i povrća, jestivih ulja i masti, dječje hrane te uložaka i tampona, i to mjesec dana prije stupanja na snagu odluke Vlade RH o smanjenju PDV-a. Počevši već od 1. ožujka 2022., Lidl će sniziti cijene svih navedenih proizvoda iz redovne ponude u pojedinoj kategoriji", naveli su iz tog trgovačkog lanca.

Konzum će također prije travnja sniziti cijene - i to već od 21. veljače. "Od ponedjeljka 21. veljače na Konzumovim će policama više od 1000 artikala biti dostupno po nižim cijenama, formiranima u skladu s najavljenim Vladinim poreznim rasterećenjem, odnosno smanjenjem PDV-a s 13 na 5 posto na svježe meso i ribu, jaja, voće i povrće, jestiva ulja i masti te dječju hranu, s 25 na 5 posto na maslac i margarin te s 25 na 13 posto na higijenske uloške i tampone", poručili su iz Konzuma.

Pročitajte i ovo GOST DNEVNIKA NOVE TV Ministar Marić o Vladinim mjerama i kontroli onih koji povećavaju cijene: "Svi se trebamo odgovorno ponašati." Odgovorio i na prijedlog Martine Dalić

Pročitajte i ovo VLADINE MJERE POMOĆI Niži PDV na plin, hranu, uloške...: ''Da nema Vladinih mjera, struja bi poskupjela 23 posto, a plin 79 posto''

Upit smo poslali i Studencu te u nastavku objavljujemo njihov odgovor: "Na cijene artikala utječe niz vanjskih čimbenika, kao posljedica globalnih i lokalnih ekonomskih kretanja, situacije u nabavi i opskrbi roba te, konačno, i poreznih politika. Nama u Studencu kupci su na prvom mjestu te se nastavljamo voditi njihovim zadovoljstvom i osiguravati im dostupnost proizvoda uz ugodno iskustvo kupnje i kvalitetu usluge. Aktivno pratimo sva tržišna kretanja i ponašamo se u skladu s njima te radimo sve radnje kojima je imperativ zadovoljstvo kupaca."

Iz Kauflanda su poručili a će više informacija biti poznato uskoro. "Kaufland Hrvatska k.d. će svakako poštivati odluku Vlade RH te će cijene uskladiti s novom, smanjenom stopom PDV-a tako da će iste sveukupno biti niže, a sve kako bi naši kupci profitirali od donesene odluke, i to i prije nego što ista stupi na snagu. Više informacija dobit ćete uskoro."

Iz Spara su bili kratki i jasni - "Pozdravljamo mjere koje je objavila Vlada RH. SPAR Hrvatska snizit će cijene od 1. ožujka na 1000 artikala kako bi efekt smanjenja PDV-a kupci osjetili i prije nego što Vladina odluka stupi na snagu."