Početak radova na mostu prvi put je najavljen je 2009. godine za vrijeme vlade Ive Sanadera, no radovi su počeli tek 31. srpnja.
Gradnja mosta za Hrvatsku je bila strateški cilj spajanja kopnenog teritorija. Važnost spajanja pelješke i neretvanske obale zorno je prikazala Udruga Zavjet koja je u rujnu 2012. organizirala akciju u kojoj su konopcem dugim 2 kilometra i 300 metara povezali plovila na trasi na kojoj je projektiran Pelješki most. Sedam godina kasnije u more su postavljeni prvi piloti koji s morskog dna nose stupove i konstrukciju mosta. Izvođač radova je kineska tvrtka CRBC.
Rasponska čelilna konstrukcija izgrađena je u tvornicama u Kini i brodovima dopremljena u Hrvatsku. Prvi segment ugrađen je sredinom 2020. godine, a u srpnju 2021. konstrukcija je spojena s kopnom.
Pristupne ceste, vijadukti i tuneli trebali bi biti gotovi do sredine iduće godine kada se očekuje svečano otvorenje Pelješkog mosta.