Radovi na samom mostu trebali bi biti završeni do kraja ove godine. No mostom ćemo se moći voziti, prema najavama tek u srpnju iduće godine.
Jedno je to od gradilišta u Hrvatskoj koje izaziva najveću pozornost javnosti, a brojni stanovnici zemlje jedva čekaju mogućnost da što jednostavnije mogu doći na krajnji jug Lijepe naše.
Ideja o gradnji mosta potječe još od 1997. godine, kada ju je javnosti objavio dubrovačko-neretvanski župan Ivan Šprlje (SDP). Most je 2000. dodan u prostorni plan županije, a 2005. i 2007. svečano su otvarani radovi na izgradnji kojom je do 2010. bilo realizirano tri posto projekta, uz utrošenih 246 milijuna kuna i tek 71 milijun kuna ostvaren gradnjom.
Nakn ulaska Hrvatske u Europsku uniju 2013. godine konačno se otvara mogućnost za sufinanciranje projekta. Dvije godine kasnije, 2015. odobreno je 330 milijuna eura uz financiranje 85 posto troškova gradnje.
Natječaj dobiva kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation s ponudom od 2 milijarde kuna i rokom izgradnje od 36 mjeseci. Od tada radovi na izgradnji strateški važnog projekta jako dobro napreduju.