"U četvrtak, 28. rujna, tijekom regularnih aktivnosti na konsolidaciji sustava CEZIH došlo je do problema u radu sustava zbog čega određeni servisi poput e-uputnice, e-recepta nisu bili u funkciji.
Odmah se pristupilo rješavanju problema, te ističemo kako su servisi e-uputnice i e-recepti od danas iza 12 sati ponovno u funkciji", priopćili su iz HZZO-a.
Poručili su i da se u najskorijem roku očekuje potpuna normalizacija i neometano korištenje svih funkcionalnosti te se ispričali zbog poteškoća uzrokovanih tom situacijom.
Zbog problema u CEZIH-u građani u ljekarnama od jučer nisu mogli podići lijekove putem eRecepta, a nisu bili dostupni ni eUuputnice, niti eNalazi.
U ranijoj obavijesti stoji i da od petka od 12 sati do ponedjeljka, 2. listopada do 10 sati neće biti dostupne prekogranične usluge e-recepta i sažetka o pacijentu.
Tijekom ponedjeljka 2. listopada iza 10 sati mogući su povremeni prekidi u dostupnosti usluga.
Glasnogovornik HZZO-a Nenad Korkut kazao nam je ranije da se i on našao u problemu.
"Ni ja nisam dobio recept", rekao je.
Isti problem bio je u srpnju i trajao je tjedan dana, a isto se dogodilo i u studenom prošle godine.