"Kupac je prvog rujna 2018. godine jednostrano raskinuo ugovor o gradnji četiri broda", stoji u priopćenju Uljanik grupe.
"Smatramo važnim napomenuti da je gradnja 514 (brod za prijevoz automobila i kamiona) na otprilike 70 posto izgrađenosti i s vlasnikom se radi na iznalaženju rješenja za nastavak suradnje", naglašava se u priopćenju.
Preostala tri broda, 515, 524 i 525, u niskoj su fazi realizacije, kažu u Uljaniku te dodaju da njihova obustava izgradnje neće predstavljati značajniji teret za Program restrukturiranja.
"Štoviše, provedbom Programa, Uljanik napušta takozvanu srednje složenu nišu brodova i više neće graditi brodove za prijevoz automobila i kamiona", navodi se dalje u priopćenju.
U konačnici, Uljanik se planira nakon restrukturiranja baviti isključivo gradnjom visokosloženih kruzera, platformi i brodova za specijalne morske radove. Gradnjom trajekata se više neće baviti.
Ministar gospodarstva Darko Horvat, uoči sjednice Predsjedništva i Nacionalnog vijeća HDZ-a u Karlovcu je komentirao situaciju u Uljaniku. Rekao je da će država preuzeti opterećenja za dva otkazana broda.
"Za četiri broda koja su otkazna u proteklih nekoliko dana brodogradilište je uzelo avans na razini oko 30 milijuna eura.
U ovom trenutku, za razliku od nekih koji mirno šute i spavaju zimski san, i prespavali su ga proteklih pet godina, Vlada pokušava, barem za ta dva broda skinuti to opterećenje i osigurati kontinuitet i isporuku ta dva broda“, rekao je ministar.