Radi se s obje strane i druga cijev tunela Učka samo što nije probijena. Nedostaje manje od kilometra, a stajanja nema pa će se od idućeg ljeta njome voziti. Olakšanje je to za sve, a najviše autoprijevoznike.
"Zastoji su bili na raskrižju i kod plaćanja tunelarine. Mi imamo ENC, ali se svejedno stvori gužva i uvijek morate čekati u nekakvom redu", rekao je autoprijevoznik Radomir Juretić.
Planiranje puta od 2026. godine bit će lakše. Tada će biti gotovi radovi vrijedni oko 200 milijuna eura, a na najzahtjevnijoj dionici od srpnja kreću radovi.
"Imamo instrukcije da ne smije dolaziti do zabrane prometa. Dakle, promet se mora odvijati za vrijeme radova i miniranja, što je jako izazovno", rekao je Dario Silić, generalni direktor koncesionara Bina-Istra d.d.
"Budući da će se to radit usporedno s postojećim izgrađenim profilom. neće bit zaustavljanja prometa niti će se odraziti na turističku sezonu. Tako da će promet biti neometan i neće biti gužvi", rekao je Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture.
Istarski ipsilon žila je kucavica gospodarstva, ali i turizma. Njime godišnje prođe više od pet milijuna turista. Osim toga, na godinu tim cestovnim pravcem prođe preko 15 milijuna korisnika, izvijestila je reporterka Dnevnika Nove TV Katarina Jusić Mezga.
"U zimskom periodu naši gosti iz kontinentalne Hrvatske dolaze iz Zagreba preko autoputa i Rijeke i onda se ovdje stvara jedan čep. Puno više stoje na cesti, a to su vikendaši i jedva žele početi svoj odmor tako da je nam je ta cesta definitivno od velikog značaja", rekla je Jasna Zuliani, vlasnica kuće za odmor.
Nova cesta donijet će poboljšanja i po pitanju sigurnosti. Na tom je potezu prošle godine bilo 54 prometne nesreće s dvije smrtno stradale osobe. U prva četiri mjeseca ove godine bilo je 10 nesreća srećom bez smrtno stradalih osoba.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr