Uvedena su stroža pravila u taksi-prijevozu. Nema više starih automobila, ali nema više ni vožnje bez obilježja.
"Tri godine od dolaska Ubera u RH, tvrdimo kako je Uber autotaksi-prijevoznik. Sada su konačno, nakon tri godine stavili oznake na svoja vozila. Mi to pozdravljamo i nadamo se da ćemo i dalje nastaviti raditi u skladu sa zakonom. Odnosno, nadamo se da će i Uber u ovom slučaju poštovati zakone jednako kao što ga poštuju i ostali autotaksi-prijevoznici", govori predsjednik Udruženja taksi prijevoznika Božo Miletić.
Nema više ograničenja u vezi izdavanja dozvola. To znači da netko s kontinenta može voziti na obali i obratno.
"Jednostavno, svima je potreban taj prijevoz. Bitno je da će se pojednostaviti djelatnost, da će se omogućiti zapošljavanje novih ljudi, pa će korisnici na kraju krajeva dugoročno dobiti kvalitetniju i dostupniju uslugu", kaže izvršni direktor Cammea Petar Dragić.
No usluga je kod nekih ipak poskupjela. Uvjerava konkurencija kako se to kad-tad moralo dogoditi.
"Poskupjelo je. Novim pravilima dogodilo se da su stari auti ispali, došli su novi, a ljudi nemaju trenutno automobila i samim time je cijena veća", govori Uber partner Gaj Ćosić.
Iako se čini da su taksiji na svakom uglu, brojke govore drugačije. Mi smo zemlja koja ima najmanji broj taksija po broju stanovnika.
"Prvenstveno mi sami taksisti i oni koji se bave prijevozom više će se potruditi da taj prijevoz bude što kvalitetniji, uz što bolja vozila, što čišća i urednija te dostupniju uslugu", govori Dragić.
To je očito ključ svega. O njoj ovisi tko će raditi, a tko ne. To će u konačnici odrediti krajnji korisnici, oni koji taksi koriste.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.