Hrvatsku je u Münchenu gotovo pa nemoguće izbjeći. Ne samo da je hrvatski štand na najboljoj poziciji već posjetitelje i na samom ulazu u sajamski prostor dočekuju ogromne fotografije i videoekrani ljepota Hrvatske.
Nijemaca svake godine posjeti Hrvatsku gotovo podjednako koliko i Hrvatska ima stanovnika, a svaki drugi njemački turist stiže iz Bavarske.
''Bavarci su jako veliki ljubitelji Hrvatske, oni su naši tradicionalni gosti. To su dokazali i u godinama pandemije, sada isto o tome svjedoči rast brojki u siječnju. Posebno sa Schengenom, putuju bez granica, to je važna poruka za ovo tržište'', istaknula je Nera Miličić, voditeljica Ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Münchenu.
Ali podizanje cijena i ovdje je top-tema s obzirom na to da inflacija trese i ovo moćno gospodarstvo, a Karlheinz Jungbeck, predsjednik za turizam najvećeg njemačkog i europskog automobilskog kluba ADAC, napominje: ''Možda su malo zabrinuti, ali dok god je kvaliteta dobra, bit će spremni platiti. No trebate biti oprezni, cijene se ne mogu dizati beskonačno.''
Više detalja pogedajte u prilogu:
This browser does not support the video element.
Hrvatska je nikad bliže, ali umjesto vinjetama turiste i dalje dočekuje vodom
Samo u Münchenu na Sajmu turizma za goste natječe se 70 država, a Hrvatskoj će od pomoći biti i to što je uvela euro i ušla u Schengen. No, na Sajmu se to baš i ne komunicira, a zašto je to tako, objasnio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić u razgovoru s reporterom Dnevnika Nove TV Ivanom Kaštelanom.
''Kampanje za ulazak u euro i Schengen počele su još početkom prosinca prošle godine, a kampanja za Schengen još uvijek traje'', istaknuo je Staničić te naglasio da je jedna od glavnih poruka kako je Hrvatska nikad bliže.
''Hrvatska puna života je programski koncept, a svako tržište posebno se obrađuje'', dodao je Staničić.
Što se tiče bojazni da bi Hrvatska gostima iz Njemačke mogla postati preskupa, odvratio je da takav strah nije utemeljen: ''Booking je odličan. Može se očekivati rast turističkog prometa s njemačkog tržišta.''
Iako nema granica, očekuju se još veće gužve na naplatnim kućicama. Na promjene na tom planu još će trebati pričekati, a o čemu je već u više navrata govorio potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.
''Ove godine nastojat ćemo nastaviti onu našu akciju dijeljenja vode da na neki način simbolično olakšamo čekanje na naplatnim kućicama'', kazao je Staničić u razgovoru koji u cijelosti možete pogledati u videu.
Nakon "Mediterana kakav je nekad bio" i "Male zemlje za veliki odmor" traži se novi slogan, a Staničić je istaknuo: ''Vrijeme je da izaberemo novi slogan i na tome će raditi stručnjaci i vjerujem da ćemo dobiti pravo rješenje koje će Hrvatsku još bolje pozicionirati na svjetskom turističkom tržištu.''
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.