IZVRSNI REZULTATI

Njemački turisti ostvarili više od tri milijuna dolazaka: "Potvrda uspješnosti Hrvatske kao turističke destinacije"

Slika nije dostupna
Prema podacima sustava eVisitor od srijede, turisti iz Njemačke u Hrvatskoj su ostvarili više od tri milijuna dolazaka te više od 22 milijuna noćenja, što je rast od 16 posto u dolascima te 18 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine.

"Njemačka je naše tradicionalno najvažnije tržište koje ostvaruje udio od oko 28 posto ukupnih komercijalnih noćenja realiziranih u Hrvatskoj iz inozemstva. Ovi ostvareni rezultati dodatno bude optimizam jer su Nijemci poznati kao gosti koji izuzetno cijene i traže kvalitetu pa je ovo ujedno i potvrda uspješnosti Hrvatske kao turističke destinacije", izjavio je u srijedu Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice dodavši kako u ovom trenutku u Hrvatskoj boravi više od 140.000 njemačkih turista.

Iz Hrvatske turističke zajednice priopćili su kako su prema podacima sustava eVisitor, turisti s našeg najvažnijeg emitivnog tržišta - Njemačke, u Hrvatskoj ostvarili više od tri milijuna dolazaka te više od 22 milijuna noćenja, što je izvrstan rezultat i rast od 16 posto u dolascima te 18 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine.

"Ovaj je rezultat još i značajniji obzirom da su tri milijuna dolazaka s njemačkog tržišta u 2019. godini ostvareni tek krajem prosinca", istaknuli su.

Najviše dolazaka zabilježeno u Istri, Kvarneru, zadarskom te splitskom području

Nijemci su u dosadašnjem dijelu godine najviše dolazaka i noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Zadarskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, dok su od smještaja najčešće birali objekte u domaćinstvu, kampove i hotele.

"Nakon dvije godine ograničenja, Nijemci su u 2022. ušli s velikom željom za putovanjima. Sva mjerodavna istraživanja provedena uoči sezone potvrđivala su taj trend, a mi smo na temelju tih podataka planirali i realizirali promotivne kampanje i aktivnosti, kao i suradnje s njemačkim subjektima, a koje su na koncu i polučile ove odlične rezultate", izjavio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Frankfurtu, naglasivši kako je primarni cilj u narednim godinama zadržavanje, odnosno daljnje učvršćivanje tržišne pozicije Hrvatske. Dodao je i da je Hrvatska danas na njemačkom tržištu vrlo prepoznatljiv turistički brend te smo jedna od najvažnijih inozemnih destinacija Nijemaca za ljetni odmor.

Pročitajte i ovo Oborena rekordna 2019. godina Pali i neki rekordi! Objavljeno koliko je turista posjetilo Hrvatsku do kraja kolovoza

Turističke rezultate na njemačkom tržištu pozdravila je je i Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu. Istaknula je kako je njemačko tržište ovogodišnjim rastom još jednom potvrdilo važnost njemačkih turoperatora i vjernost njemačkih gostiju, koji su i u izazovnim pandemijskim godinama odigrali ključnu ulogu u hrvatskom turizmu. 

Pročitajte i ovo "Svatko treba nešto napraviti" Druga strana turističke sezone: Stare gradske jezgre dalmatinskih gradova pucaju po šavovima

Pozitivni trendovi s tržišta Njemačke rezultat su kvalitetnih promotivnih kampanja, ali i suradnji s partnerima među kojima su najvažniji turoperatori, agencije i aviokompanije, a tu je i vrlo učinkovita suradnja s njemačkim autoklubom ADAC, dodaju u HTZ-u te zaključuju kako će u zadržavanju ovih pozitivnih trendova zasigurno doprinijeti i nastup Hrvatske kao zemlje partnera na rođendanu Hamburške luke, u najavi je i posebna prezentacija Hrvatske na Oktoberfestu, dok će se u suradnji s Veleposlanstvom RH u Berlinu organizirati svečani koncert povodom 30. godišnjice uspostave diplomatskih odnosa Hrvatske i SR Njemačke.