"Njemačka je naše tradicionalno najvažnije tržište koje ostvaruje udio od oko 28 posto ukupnih komercijalnih noćenja realiziranih u Hrvatskoj iz inozemstva. Ovi ostvareni rezultati dodatno bude optimizam jer su Nijemci poznati kao gosti koji izuzetno cijene i traže kvalitetu pa je ovo ujedno i potvrda uspješnosti Hrvatske kao turističke destinacije", izjavio je u srijedu Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice dodavši kako u ovom trenutku u Hrvatskoj boravi više od 140.000 njemačkih turista.
Iz Hrvatske turističke zajednice priopćili su kako su prema podacima sustava eVisitor, turisti s našeg najvažnijeg emitivnog tržišta - Njemačke, u Hrvatskoj ostvarili više od tri milijuna dolazaka te više od 22 milijuna noćenja, što je izvrstan rezultat i rast od 16 posto u dolascima te 18 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine.
"Ovaj je rezultat još i značajniji obzirom da su tri milijuna dolazaka s njemačkog tržišta u 2019. godini ostvareni tek krajem prosinca", istaknuli su.
Najviše dolazaka zabilježeno u Istri, Kvarneru, zadarskom te splitskom području
Nijemci su u dosadašnjem dijelu godine najviše dolazaka i noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Zadarskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, dok su od smještaja najčešće birali objekte u domaćinstvu, kampove i hotele.
"Nakon dvije godine ograničenja, Nijemci su u 2022. ušli s velikom željom za putovanjima. Sva mjerodavna istraživanja provedena uoči sezone potvrđivala su taj trend, a mi smo na temelju tih podataka planirali i realizirali promotivne kampanje i aktivnosti, kao i suradnje s njemačkim subjektima, a koje su na koncu i polučile ove odlične rezultate", izjavio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Frankfurtu, naglasivši kako je primarni cilj u narednim godinama zadržavanje, odnosno daljnje učvršćivanje tržišne pozicije Hrvatske. Dodao je i da je Hrvatska danas na njemačkom tržištu vrlo prepoznatljiv turistički brend te smo jedna od najvažnijih inozemnih destinacija Nijemaca za ljetni odmor.
Turističke rezultate na njemačkom tržištu pozdravila je je i Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu. Istaknula je kako je njemačko tržište ovogodišnjim rastom još jednom potvrdilo važnost njemačkih turoperatora i vjernost njemačkih gostiju, koji su i u izazovnim pandemijskim godinama odigrali ključnu ulogu u hrvatskom turizmu.
Pozitivni trendovi s tržišta Njemačke rezultat su kvalitetnih promotivnih kampanja, ali i suradnji s partnerima među kojima su najvažniji turoperatori, agencije i aviokompanije, a tu je i vrlo učinkovita suradnja s njemačkim autoklubom ADAC, dodaju u HTZ-u te zaključuju kako će u zadržavanju ovih pozitivnih trendova zasigurno doprinijeti i nastup Hrvatske kao zemlje partnera na rođendanu Hamburške luke, u najavi je i posebna prezentacija Hrvatske na Oktoberfestu, dok će se u suradnji s Veleposlanstvom RH u Berlinu organizirati svečani koncert povodom 30. godišnjice uspostave diplomatskih odnosa Hrvatske i SR Njemačke.