Objava političara u danima prije izbora nije nedostajalo - pozivi na birališta, obećanja, programi… dani i tjedni ekstremne aktivnosti na društvenim mrežama. A onda je zavladao digitalni muk. Izbori su završili i biračima je time, tvrdi komunikacijska stručnjakinja Gabrijela Kišiček, poslana poruka.
"Razgovaramo s vama samo kad nam treba vaš glas. Činjenica da je aktivnost bila pojačana tijekom kampanje pokazuje želju da se pridobiju simpatije birača, međutim, kad su izbori prošli komunikacija s građanima postaje manja važna, postaje marginalna i zapravo se ostavlja dojam da političare iskreno i autentično ne zanima mišljenje birača", objasnila je Kišiček.
Tek pokoja objava u međuvremenu, ali struka zna da se utjecaj na mrežama gradi godinama. Rezultatima preko noći političari se ne trebaju nadati.
"Svakako dva tjedna, čak i dva mjeseca je prekratak period da se pošalje nekakva poruka, da se kreira relevantni i autentični sadržaj, prilagođen toj publici. Dva tjedna je korištenje samo besplatne platforme da se još malo proširi politička poruka", upozorila je voditeljica Odjela digitalnog marketinga Nove TV Andrea Kučiš.
Strategija koju su koristili među najvećim konzumentima društvenih mreža - mladima, dovela je do kontraučinka pa tako Dora napominje: "Da su možda bili drukčiji sadržaji i prezentirani, mislim da bi puno bolje doprlo, ovako mi se čini da je bilo dosta dosadno i živciralo je ljude." "To nije ništa čudno za hrvatsku političku scenu", dodaje Ema.
Stanka je bila privremena, izbornog sadržaja stiže još. Počela je kampanja za europarlamentarne izbore.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.