Divjak je na brifingu za medije istaknula da je najveći projekt pokrenut ikada u hrvatskim školama dobio od svih dionika "čvrstu četvorku" i opravdao dosadašnju provedbu.
Da je dobio peticu, uvođenje eksperimentalnog dijela ne bi imalo smisla, kazala je i ustvrdila: "Sve je spremno za frontalno uvođenje kurikularne reforme".
Neki problemi koji su medijima bili privlačni, kao kašnjenje udžbenika, nisu bili realni i znatno su manji od sličnih problema koji su se pojavljivali ranije, a tada nisu bili isticani, rekla je ministrica.
Podaci se temelje na dva savjetnička posjeta školama i pet regionalnih skupova na kojima je sudjelovalo 2058 nastavnika, te na anonimnim anketama. Oni pokazuju da je 95 posto sudionika u potpunosti ili uglavnom zadovoljno promjenama koje donosne predmetni kurikulumi.
Istodobno, oko 83 posto od 53 anketiranih ravnatelja slaže se da su ishodi učenja u predmetnim kurikulumima ostvarivi u realnim uvjetima u njihovim školama. Također, 75 posto ravnatelja se potpuno slaže, a 96 posto uglavnom ili potpuno podržava izvođenje nastave prema eksperimentalnom programu iduće školske godine.
Većini učenika je nastava drugačija i zanimljivija
Među više od 3500 anketiranih učenika, 86 posto njih primjećuje da je nastava drugačija i zanimljivija.
Anketirano je 1121 učitelja, među kojima se 75 posto potpuno ili uglavnom slaže da eksperimentalni program potiče kontinuirano davanje povratnih informacija učeniku.
Učitelji najviše traže dodatna usavršavanja iz tema povezanih s vrednovanjem i ocjenjivanjem, upotrebom digitalne tehnologije u nastavi te temama vezanim za ishode učenja.
Više od dvije trećine učitelja se u potpunosti ili uglavnom slaže da su ishodi učenja ostvarivi u realnim uvjetima u njihovoj školi, pokazuju podaci iz istraživanja.
Dobili smo i veliki broj povratnih podataka koje sada uvodimo kako bi taj veliki projekt uspio, kazala je Divjak.
Puno smo naučili i primijenili u poboljšanju sustava, u edukaciji i pružanju podrške, tako da su edukacije o uspješnom učenju u online okruženju održane u svim osnovnim i srednjim školama, istaknula je pomoćnica ministrice Lidija Kralj.
Teme za koje smo uočili da trebaju dodatnu edukaciju odmah su pokrivene projektom podrške, koji smo radili s međunarodnim stručnjacima i našim ekspertnim timom, navela je Kralj. (Hina)