U trgovačkom lancu su, rekao je Slobodan Školnik, predsjednik uprave, spremni za "crni petak", ali i za svoje redovite akcije vikendom.
"Nema dizanja pa spuštanja cijena, kod nas su akcije prave, popusti su na normalne regularne cijene", rekao je Školnik.
Prepoznaju to i kupci, koji su o svojim pravima sve osvješteniji. Da problema ne bi imali, udrugama za zaštitu potrošača javljaju se i sami trgovci.
"Javljaju se i mi im rado pomognemo jer mi u toj situaciji opet posredno pomažemo i potrošačima koji će onda biti zaštićeniji jer trgovac neće raditi probleme potrošaču", rekla je Dunja Mak iz Savjetovališta za potrošače Osijek.
Informiran trgovac i informiran potrošač ključ su za izbjegavanje sporova. Upravo zbog toga Ministarstvo gospodarstva za potrošačke udruge organizira niz radionica.
"Ministarstvo nudi niz mogućnosti putem kojih potrošači mogu prijaviti primjedbe, požaliti se, te pokrenuti postupak inspekcijskog nadzora", objasnila je potpredsjednica Vlade Martina Dalić.
Broj za savjetovalište potrošača prošle je godine zaprimio više od 20 tisuća upita. Žale se potrošači i na rokove za popravke. Jedan od problema je i internetska kupnja iz zemalja izvan europske unije. Za njih ne vrijede europska pravila o zaštiti potrošača, zbog čega opreza nikad nije dosta.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.