Komunikacijska stručnjakinja Gabrijela Kišiček u Dnevniku Nove TV je komentirala dosadašnji tijek kampanje za parlamentarne izbore.
"Funkcija kampanje jest da se približi onima koji ne znaju kome dati svoj glasi, da političari predstave svoje programe i sami sebe. Tako da može biti iznimno važna ako je dobro osmišljena i realizirana. Političari ne nastupaju samo na skupovima i u medijima, nego idu direktno među birače koji onda mogu prepoznati nekoga u koga mogu imati povjerenja, tko će adresirati njihove probleme i pokazati mogućnost i želju da ih riješi. Tako da kampanja itekako može biti važna", rekla je.
Kampanju je dosad obilježila svađa predsjednika Zorana Milanovića i ministra Olega Butkovića.
"Kampanja može navesti ljude da odu na birališta, ali ih može od toga i odvratiti, pogotovo ako je komunikacija u kampanji neprimjerena, što smo imali prilike slušati posljednjih dana. Dvojica visokopozicioniranih političara zapravo trivijaliziraju i banaliziraju probleme ljudi te politika postaje predmet poruge", objasnila je.
"Može se dogoditi da ljudi kažu: 'Svi su oni isti i ja se ne želim miješati u to' te onda odlučiti da neće izaći na izbore. Loša komunikacija na birače može djelovati kontraproduktivno", dodala je.
Društvene mreže, smatra Kišiček, postale su politička arena 21. stoljeća.
"Političari u tu arenu definitivno moraju stupiti, ali važno je da znaju dobro kreirati sadržaj za platformu na kojoj objavljuju i za publiku kojoj se obraćaju. Najgore je kada nešto djeluje forsirano, kada političar mora nešto raditi pa izgleda neautentično i neprirodno. Važno je birati dobrog političara i dobar sadržaj za određenu mrežu. Tek tada to može biti uspješno", pojasnila je.
Također se osvrnula na dosadašnji tijek kampanje.
"Počela je žestoko, onda se u nekim trenucima umirila, a sad se ponovo zahuktala. Međutim, uvijek je onaj tko je glavni pokretač žestokog, napetog i neprimjerenog upravo Zoran Milanović, koji svojim nastupima bira meta s kojima se obračunava pa dolazi do apsurda da jedna krava postaje glavni akter kampanje", zaključila je.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr