ovo morate znati

Kako napisati motivacijsko pismo? Jednu stvar nikako ne smijete napraviti

Kako napisati motivacijsko pismo, ilustracija Foto: Getty Images
Dobro motivacijsko pismo korak je bliže do razgovora za posao, a kako ga napisati, otkrila nam je organizacijska psihologinja Dragica Merdžan.

Prijava za posao mora imati dobro napisan životopis (CV), ali i motivacijsko pismo

Motivacijsko pismo nikako nije opširnije napisan životopis i ponavljanje informacija koje smo već napisali u CV-u.

Zašto je to važno i na što trebamo posebno pripaziti, objasnila nam je Dragica Merdžan, organizacijska psihologinja s višegodišnjim iskustvom u zapošljavanju različitih kadrova.

Pročitajte i ovo Provjerite zalihe HALMED poslao upozorenje: Privremena obustava nekoliko serija lijeka

Motivacijsko pismo prožeto primjerima

Motivacijsko pismo odgovara na pitanje - Zašto bi baš mene taj neki poslodavac trebao zaposliti? 

"Na primjer, imam izražene komunikacijske vještine koje sam razvila u radu s velikim brojem klijenata. Dakle, ako imamo nešto, da se pohvalimo i da navedemo neku konkretnu stvar, konkretnu situaciju", naglasila je Merdžan.

Važno je osjetiti da je osoba koja se prijavljuje za posao proučila komu se točno obraća. 

"Dio motivacijskog pisma odnosi se na ono gdje poslodavac traži orijentiranost na detalje, inovativnost, a onda osoba napiše generičko motivacijsko pismo", dodaje Merdžan i pojašnjava da se motivacijsko pismo nikako, kao ni životopis, ne smije slati na više adresa. Mora se prilagoditi ovisno o poslu na koji se osoba prijavljuje i onome što se u samom natječaju traži.

Pročitajte i ovo Potresna ispovijest Poznati svećenik prisilio časnu sestru na seks utroje kao dokaz predanosti Presvetom Trojstvu: Tjerao je da idu u pornografska kina

Najvažnije je sve potkrijepiti primjerima jer, kaže stručnjakinja, nabaciti puno superlativa ništa ne znači.

"Važno je biti samouvjeren"

"U motivacijskom pismu važno je biti samouvjeren, ali treba se pohvaliti nečime što si zaista prošao, a ne hvaliti se bez razloga i argumenata", zaključuje Merdžan.

Predložak, kao ni kod životopisa, nije ključan. Ako je riječ o prijavi za kreativno radno mjesto, očekuje se i takav pristup motivacijskom pismu. Ključan je – sadržaj.