Veliko istraživanje Instituta Reuters

Nova TV najjači medijski brend i najvjerodostojniji izvor informacija u Hrvatskoj

Nova TV (Dnevnik.hr)
Institut Reuters objavio je u okviru svjetskog istraživanja godišnji izvještaj o stanju medija u Hrvatskoj. Prema izvještaju, Nova TV je najjači medijski brend i najvjerodostojniji izvor informacija u Hrvatskoj.

Nova TV i dalje je najjači medijski brend kojem vjeruje najveći broj ljudi u Hrvatskoj, potvrdilo je to veliko međunarodno istraživanje instituta Reuters pod nazivom 'Digital News Report'. Osim što je vodeći medijski brend u zemlji, Nova TV je ključni izvor informacija za čak 59 posto ispitanika. Isto tako, Nova TV ocijenjena je kao najvjerodostojniji izvor informacija u Hrvatskoj.

Reutersovo istraživanje prikazuje kako je povjerenje u medije u Hrvatskoj u odnosu na prošlu godinu ostalo stabilno. Također, hrvatsko medijsko tržište karakteriziraju snažan televizijski sektor te prilagodba tiskanih medija digitalnoj kulturi i daljnji pad naklade tiska.

Pročitajte i ovo KAKO SUZBITI KRIVOTVORINE Kamere Dnevnika Nove TV zavirile su u trezor HNB-a: Tajna količina novca i sigurnosne mjere o kojima se ne priča

Pročitajte i ovo Fiumanka Nova TV osvojila ukupno drugo mjesto na Europskoj medijskoj regati

Penetracija interneta u Hrvatskoj trenutačno je, prema istraživanju, preko 90 posto, a rast umreženosti ogleda se i u upotrebi pametnih telefona.

Istraživanje instituta Reuters provedeno je krajem siječnja i početkom veljače 2019. godine putem online upitnika u 38 zemalja na šest kontinenata. Uzorak za Hrvatsku uključivao je 2009 ispitanika.

1/1 >> Pogledaji ovu galeriju
Hrvatska Na splitskoj plaži curi septička jama: "To je obiteljsko mjesto, tu se ljudi kupaju normalno"

Povezane teme