OD PONEDJELJKA

Građane očekuju velike promjene u tramvajskom prometu: Neke linije mijenjaju trasu

Ilustracija Foto: Goran Mehkek/Cropix
ZET od ponedjeljka uvodi promjene u tramvajski promet, linija 5 vozit će na relaciji Prečko - Maksimir, a linija 7 na relaciji Savski most - Dubrava.

Od ponedjeljka, 20. veljače, Zagrebački električni tramvaj uvodi promjene u prometu pojedinih tramvajskih linija s ciljem povećanja prijevoznih kapaciteta, frekventnosti polazaka, no i poboljšanja protočnosti na dijelovima trasa na kojima je za to utvrđena potreba, poručili su iz ZET-a.

Linija 5 vozit će na relaciji Prečko - Maksimir, a linija 7 na relaciji Savski most - Dubrava (zbog radova na Jadranskom mostu linija 7 privremeno će voziti na relaciji Arena Zagreb - Dubrava).

Promjenom dužina trasa linija 5 ostvarivat će dnevno 16 dodatnih polazaka, a linija 7 dodatnih 18 polazaka, čime će se intenzivirati frekventnost polazaka te smanjiti vrijeme čekanja na stajalištima.

Kako je iz ZET-a poručeno, povećat će se prijevozni kapaciteti linije 5, na kojoj se bilježi znatan porast broja putnika, posebice na dionici od okretišta Prečko do Savske ceste.

Razlog izmjena je i rasterećenje okretišta u Dubravi i Dupcu, posebno jer je na okretištu Dubec otežan prihvat triju tramvajskih linija.

Pročitajte i ovo Napokon Tramvaj zvan čežnja: Nakon više od 20 godina širi se mreža u Zagrebu, pogledajte koji će dijelovi grada prvi dobiti nove trase

Poboljšat će se protočnost na linijama 4 i 11, a usluga prijevoza na relaciji Dubrava - Dubec i dalje će biti intenzivna kroz 7 dodatnih polazaka koje će linija 11 realizirati. Tako će prosječan slijed polazaka tramvaja linija 4 i 11 biti manji od 4 minute.

Povećat će se prijevozni kapaciteti na liniji 11, kao liniji s najvećom prometnom potražnjom.

Pročitajte i ovo U MAKSIMIRSKOJ Užas u Zagrebu: U napuštenoj zgradi pronađeno beživotno tijelo

Kako su poručili iz ZET-a, izmjene su donesene nakon temeljite analize kroz operativno praćenje situacije na području cjelokupne mreže i korak su u unaprjeđenju usluge jer će omogućiti veću protočnost prometa i manje razdoblje čekanja za građane u velikom dijelu grada Zagreba.