Traže realan plan

GOOD inicijativa o Građanskom odgoju: ''Učenici i radnici zaslužuju bolje od nedovoljno pripremljenog programa; stihijski i na brzinu''

Slika nije dostupna
GOOD inicijativa pozvala je u srijedu zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića da uvođenju Građanskog odgoja i obrazovanja (GOO) kao izvannastavne aktivnosti u osnovne i srednje škole pristupi sustavno i promišljeno, a ne stihijski i na brzinu.

Učenici i odgojno-obrazovni radnici zaslužuju bolje od nedovoljno pripremljenog i na brzinu donesenog programa, ističe GOOD inicijativa u priopćenju, referirajući se na Tomaševićevu najavu o pripremama kako bi već ove školske godine krenuo građanski odgoj kao izvannastavna aktivnost.

''Premda je iznimno važno da Grad Zagreb, grad s najvećim brojem škola, uvede Građanski odgoj i obrazovanje, još je važnije da se ta izvannastavna aktivnost uvede planirano, održivo i da se osiguraju sredstva za sustavnu i kvalitetnu provedbu'', poručuju.

GOOD inicijativa smatra de je najava o uvođenju GOO-a tjedan dana prije početka nastave ''prelamanje preko koljena'' posebice nakon iznimno teške dvije nastavne godine zbog epidemije i potresa, te da je takav ''stihijski pristup'' neprihvatljiv.

''Uvođenje izvannastavne aktivnosti u odgojno-obrazovni sustav je ozbiljan korak kojem treba prethoditi savjetovanje s dionicima, definiranje programa, priprema odgojno-obrazovnih radnika/ca, razvoj i priprema nastavnih materijala, osiguranje resursa za provedbu kao i pravovremeno i potpuno informiranje odgojno-obrazovnih radnika i roditelja o navedenoj izvannastavnoj aktivnosti'', navodi GOOD inicijativa.

Pročitajte i ovo Novi predmet ANKETA Recite nam što mislite: Podržavate li uvođenje građanskog odgoja u škole?

Pročitajte i ovo Situacija se mijenja iz dana u dan Za dva tjedna počinje školska godina, doznajemo kad će nove mjere za nastavu: "Bitno je da se sačuvamo, ali možda previđamo mentalno zdravlje učenika"

Poziva stoga Grad Zagreb da pripremi realan plan i program te izvannastavne aktivnosti, osigura kvalitetnu pripremu i potrebne nastavne materijale, uključi zainteresiranu stručnu javnost u izradu programa i uspostavi sustav kojim bi mjerio učinke.