Posljednjih pet godina Marko taksira preko platformi. Od tada do danas uvjeti rada sasvim su se promijenili.
"Sigurno su se uvjeti na tržištu promijenili nagore, pogotovo u Zagrebu i većim gradovima, jer je nelojalna konkurencija u vidu vozača koji ne ispunjavaju uvjete za voziti i biti na cestama svakim danom sve veća i veća. Platforme koje pružaju posredničku podršku između klijenta i vozača žele da ima što više vozača na cesti", rekao je taksist Marko.
U posljednje vrijeme najviše ih je iz trećih zemalja, na koje domaći taksisti imaju najviše primjedbi.
"Ako se radi npr. o Indijcima, oni voze kao u Engleskoj po lijevoj strani i to je problem, ali u osnovi je problem i komunikacija. Želimo reći da nam se čini nerazumnim da je zakonodavac dozvolio uvoz radne snage za zanimanje koje nije u deficitu, ono je zapravo suficitarno", poručio je Andrija Roso, taksist.
"Ne znam tko ima koristi, agencije koje se bave uvozom radne snage ili agregatori koji plaćaju minimalno te ljude. Smatram da Vlada i ministarstvo trebaju zaštiti domaćeg čovjeka", dodao je Roso.
Građani ne diskriminiraju, ali problem komunikacije ipak ističu.
Više pogledajte u videoprilogu.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.