Više od dvije trećine potrošača čeka crni petak kako bi obavili kupnju, pokazalo je istraživanje europarlamentarke Biljane Borzan.
Više od 80 posto ispitanih naišlo je na lažna sniženja na internetskim trgovinama. Među problemima na koje nailaze Hrvati najčešće je dostava krivog proizvoda ili narudžba nikad ni ne dođe.
"Nemojte nasjedati ako vas se pokuša tjerati da budete nervozni i kupujete na brzinu jer vrijeme ističe u sekundama. Znajte da imate pravo 14 dana vratiti proizvod i predomisliti se i znajte da imate pravo jamstva dvije godine na sve kupljeno u EU", poručila je kupcima Biljana Borzan.
"Trećina građana se žali da su naišli na određene probleme, najčešće preko 50 posto kažu da se radilo o proizvodu koji je bio drugačiji od onog što su zamislili kad su kupovali.
Građani koji kupuju preko interneta često prate određeni proizvod čekajući određeno sniženje i onda primjete da se radi o istoj cijeni, a tvrdi se da je bila viša.
Također, gotovo 90 posto građana smatra da su sniženja u EU na zapadu puno bolja i da su cijene niže nego što to bude kod nas", sipričala je o najčešćim iskutvima i nezadovoljstvima građana pri online kupnji.
"Iskustvo i kao što sam rekla, ukoliko izgleda predobro da bi bilo istinito, nemojte u to ulaziti", poručila je o tome kako izbjeći zamke.
"Kod online kupovine gotovo isto kao i kod bilo koje druge kupovine. 14 dana imate se pravo predomisliti i dvije godine traje jamstvo na sve kupljeno na tlu Europske unije", objasnila je građanima o njihovim potrošačkim pravima.